1401-06-05 10:51
504
0
81362
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

شهیدان رجایی و باهنر حجج بالغه ای الهی برای دولتمردان هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر حجج بالغه ای الهیه برای دولتمردان هستند.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت:  هیچ خطائی از مسئولان و مدیران و دلتمردان در روز قیامت پذیرفته نخواهد بود چرا که خداوند زمین را از حجت خدا خالی نمی گذارد، اگر چه این سخن درباره امامت و ولایت است و در اثبات وجود حجت الهی و صاحب عصر اختصاص دارد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  ادامه داد: ما بر مبنای کلام اسلامی معتقدیم که امامت و ولایت تا ظهور حضرت حجت(ع) قطعی است اما بهره ای از این احادیث و روایات و اخبار می بریم، خداوند در هر عصری از افرادی به عنوان حجت خودش در روز قیامت احتجاج می کند.

احمدی بیان کرد: خداوند حضرت یوسف را برای کسانی که به جمال خود به گناه می افتدند احتجاج می کند، حضرت مریم(س) و حضرت زهرا(س) و دیگر معصومین را به عنوان احتجاح معرفی می کند، بی شک افراد خود ساخته و مهذب الهی را حجت خود قرار داده است از جمله می توان به شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد که در طول دوران خدمت از بندگانی خالص و خدمت بی منت غافل نشدند بیت المال را مراعات کردند و مردم را فراموش نکردند.

وی افزود: از امتیازات شهیدان رجایی و باهنر در عرصه مدیریت این بود که ریاست را در راستای رضایت خداوند و اجرای قسط و عدالت و گره گشایی از فقر و خدمت به همنوعان به کار گرفتند.

این مقام مسئول بیان کرد: شهید رحایی انسان متعبد مقلد و پیرو محب ولایت بود به همین دلیل است که مقام معظم رهبری معتقدند که رجایی می تواند شاخص اخلاقی برای دلتنمردان باشد این مقام بسیار رفیع است اینکه یک انسان به رتبه برسد تا به عنوان الگو قرار بگیرد بسیار مهم است.

احمدی یادآور شد: نیاز امروز کارگزاران نظام و دلتمردان به این الگو بیش از همه ادوار در طی چهل و اندی سال گذشته از عمر انقلاب اسلامی است کسانی که با الگوی از روحیات مکتبی شهیدان رجایی خدمت می کنند همواره موفق به خدمت هستند اگر رانت و تبعیض و غارت در برخی از امور دیده می شود، بی شک بی دلیل فاصله از الگو و مرام حکمرانان شهیدان رجایی و باهنر است و در هفته دولت می تواند همه طبقات بالاخص مدیران را در الگوپذیری و شناخت راه مستقیم کمک کند و فرصت مغتنم خدمت صادقانه را فراهم سازد و انقلاب اسلامی را به عنوان یک الگوی دارای مبنای به حهان معرفی کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.