1401-05-24 14:03
356
0
81200
دبیرستاد هفته دولت استان گلستان عنوان کرد؛

پیش بینی نزدیک به 2500 پروژه عمرانی و اقتصادی در گلستان

دبیرستاد هفته دولت استان گلستان گفت: براساس اطلاعات اولیه تاکنون ۲ هزار و ۴۷۹ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا به دبیرخانه هفته دولت در استانداری گلستان رسیده است.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد سمیعی ظهر امروز در در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: براساس اطلاعات اولیه  تاکنون ۲ هزار و ۴۷۹ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا به دبیرخانه هفته دولت در استانداری گلستان رسیده است.

 

دبیرستاد هفته دولت استان گلستان  ادامه داد: از این تعداد یک هزار و ۱۱۶ پروژه در بخش‌های عمرانی و زیربنایی و یک هزار و ۳۶۳ طرح در حوزه اقتصادی و تولیدی است.

سمیعی از شکلگیری ۱۷ کمیته در قالب ستاد بزرگداشت هفته دولت در استانداری خبر داد و گفت:  در روزهای آینده اطلاعات و جمع‌بندی نهایی به اطلاع اصحاب رسانه و مردم شریف استان خواهد رسید.

وی یادآور شد: در هفته دولت حفظ آرامش روانی جامعه را در دستور کار قرار دادیم و وقتی مردم از فعالیت و جزئیات اقدامات دولت آشنا شوند این حفظ آرامش رقم می خورد.

این مقام مسئول تاکید کرد: از سویی دیگر این اطلاع رسانی باعث می شود درک متقابلی و واقعه بینانه ای نسبت به مردم و مسئولان و تقویت روابط بین دولت و مردم رقم بخورد.

سمیعی ابراز داشت: یکی از نکاتی که به دنبال آن هستیم اجتناب از تبلیغات شخص محور است و بسیاری از دستگاه ها تبلیغاتی را ارائه می دهند که شخص محوری نیست، بحث پرهیز از انجام فعالیت های تشریفاتی از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.