1401-06-23 10:21
776
0
81535
فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

20 شهریور در دل مردم گرگان جایی ندارد/ کسی نمی‌تواند به ماهیت 5 آذر"روز گرگان"خدشه وارد کند

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: اینکه بخواهیم روزی که به نام خاندان پهلوی و رضاخان قلدر را به نام گرگان گره بزنیم اجحافی در خون شهدای انقلاب اسلامی است و این روز در دل مردم شریف گرگان جایی ندارد.

گلستان ما-هادی علمدار؛ سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین  گفت: در دورانی که کشور در خفقان و ظلم رژیم پهلوی قرار داشت مردم گرگان دشت در روز 5 آذر حماسه آفریدند و قیام تاریخی و فراموش نشدنی را رقم زدند که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان  ادامه داد: این قیام اصالت و شرافت مردم گرگان را نشان می دهد و گرچه در این قیام 14 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردیم ولی ثمره آن پیروزی انقلاب اسلامی شد که حلاوت و شادی آزادی از دست خاندان منحوس پهلوی را برای ما به ارمغان آورد.

فخرالدین بیان کرد: لذا هیچ کسی نمی تواند به این روز تاریخی مردم گرگان خدشه وارد کند، این روز در مصوبه شورای شهر به صورت قانونی روز ملی گرگان نام گرفته و باید همه به آن احترام بگذارند.

وی افزود: بهتر است افرادی که خود اهل قانون و منطق هستند به قانون و این مصوبه احترام بگذارند و اینکه بخواهیم روزی که به نام خاندان پهلوی و رضاخان قلدر را به نام گرگان گره بزنیم اجحافی در خون شهدای انقلاب اسلامی است و این روز در دل مردم شریف گرگان جایی ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.