1402-08-03 20:31
1867
0
87137
آمار داوطلبان مشخص شد؛

ثبت‌نام ۵۳۷ داوطلب گلستانی به ماراتن مجلس دوازدهم

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۵۳۷ داوطلب گلستانی برای ورود به ماراتن مجلس دوازدهم ثبت‌نام کردند.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر امشب در ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اتمام ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۵۳۷ نفر داوطلب از استان گلستان در سامانه وزارت کشور ثبت‌نام کردند تا در ماراتن مجلس دوازدهم ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در ساعت ۱۸ امروز پایان یافت، افزود: داوطلبان ورود به خانه ملت مدارک خود را به طور کامل در پنجره واحد وزارت کشور بارگذاری کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان توضیح داد: ۴۸۱ نفر آقا و ۵۶ نفر خانم در این دوره از انتخابات متقاضی ورود به خانه ملت هستند که از مجموع آنها ۱۴ نفر مدرک کارشناسی، ۴۳۷ نفر کارشناسی ارشد، ۷۶ نفر دکترا و ۱۰ نفر هم مدرک حوزوی دارند.

به گفته مهاجر؛ ۱۷۳ نفر از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا، ۷۵ نفر کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، ۱۰۴ نفر مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه، ۷۲ نفر گنبدکاووس، ۷۰ نفر رامیان و آزادشهر و ۴۳ نفر علی‌آبادکتول وارد گود انتخابات می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۸ نفر از ثبت‌نام کنندگان بین ۳۰ تا ۴۵ سال سن دارند، افزود: ۱۱۶ نفر در رده سنی ۴۵ تا ۵۰ سال هستند، ۸۴ نفر در رده سنی ۵۰ تا ۵۵ قرار دارند، ۵۴ نفر در رده سنی ۵۵ تا ۶۰ سال هستند، ۲۰ نفر در رده سنی ۶۰ تا ۶۵ سال همچنین پنج نفر در رده سنی ۶۵ تا ۷۰ سال ورود خود را به این مرحله از انتخابات قطعی کردند.

مهاجر با اشاره به غیرقابل تمدید بودن زمان انتخابات گفت: ساعت ۱۸ امروز پنجره واحد وزارت کشور برای هرگونه تغییر و ورود مشخصات مسدود شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.