1398-07-25 08:44
1189
0
65927
استاندار گلستان خبرداد؛

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای سد نرماب و زهکشی اراضی گمیشان

استاندار گلستان گفت: دولت ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل مخزن سد نرماب و زهکشی گمیشان اختصاص داد.

به گزارش گلستان ما، هادی حق شناس  با اشاره به اهمیت پیشگیری از حوادثی نظیر سیلاب، اظهار کرد: در ماه گذشته دولت دو مصوبه مهم برای استان گلستان جهت تکمیل مخزن سد نرماب و زهکشی گمیشان داشته که بر اساس آن ۲۰۰ میلیارد تومان به گلستان اختصاص یافته است.

وی افزود: سد نرماب در سال 90 کلنگ زنی شده است اما به دلایل مختلف تا کنون به پایان نرسید و امروز تلاش داریم مخزن سد را هرچه سریعتر تکمیل کنیم

استاندار گلستان با بیان اینکه 100 میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب اختصاص داده شده تا مخزن اصلی سد به پایان برسد، تاکید کرد: همه دستگاه‎های اجرایی مکلف هستند قانون را اجرا کنند و کارگروهی که در استان تشکیل می شود و مستند طرح ها را ارائه می کند لازم الاجرا است.

وی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اذغان کرد: هر چقدر پروژه عمرانی دیر به پایان برسد اعتبار بیشتری برای اتمام آن نیاز است.

حق شناس ادامه داد: بر اساس اطلاعات مرکز پژوهش های مجلس هر پروژه در ایران پیش بینی می شود سه تا چهار برابر آن هزینه می‎ شود و این شرایط مختص به گلستان نیست.

وی بیان کرد: محرومیت ها با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم نسبت به هشت سال دفاع مقدس سخت تر است و مشکلات زیادی با توجه به تحریم اقتصادی در کشور وجود دارد.

گفتنی است؛ اتمام سد نرماب به قرارگاه سازندگی خاتم النبیا سپاه پاسداران واگذارشده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.