1403-04-02 10:21
202
0
90445
استاندار گلستان:

ارائه خدمت بهترین دعوت برای افزایش مشارکت در انتخابات است

استاندار گلستان با اشاره به اینکه «شهید جمهور» بهترین حامی مردم‌یاری و مردم‌باوری به ویژه در استان گلستان بودند، گفت: ارائه خدمت بهترین دعوت برای افزایش مشارکت در انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی‌محمد زنگانه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: استان گلستان در زمینه مشارکت در در انتخابات پیشین توانست رتبه سوم را در کشور کسب کند، امیدواریم در انتخابات پیش رو حمایت مردم از نظام بیش از پیش تبلور یابد و حماسه‌ای ماندگار خلق شود.

وی با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ بن‌بستی وجود ندارد، افزود: انتظار می‌رود در انتخابات اخلاق حاکم باشد، ستادهای نامزدها و اعضای فعال ستادها رعایت حریم اخلاق در فضای مجازی و حقیقی را داشته باشند.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه بدگویی، تهمت، لجن پراکنی کمکی به پیشرفت کشور و استان گلستان نمی‌کند، گفت: صحنه انتخابات تبلور عزت و حماسه و مبتنی بر رعایت قانون و اخلاق باشد این توصیه به طرفداران نامزدها و ستادها اعلام می‌کنیم که فرمایشات مقام معظم رهبری را برای رعایت حرمت به ملت مورد توجه قرار دهند.

زنگانه بیان کرد: نامزدهایی که وارد عرصه رقابت شدند انتظار است فضای اخلاقی را حفظ کنند، دروغ نگویند، آمار غلط ندهند، آمارها را به نفع جریان خودشان تقطیع نکنند، مکر و حیله نداشته باشند.

وی گفت: همه را دعوت میکنم همانطوری که رئیس‌جمهور شهیدمان اعلام کردند خدا را در نظر بگیرند و عالم را محضر خدا بدانند، رسانه‌ها به فرهنگ‌سازی در این راستا به جامعه کمک کنند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه ارائه خدمت بهترین دعوت برای افزایش مشارکت در انتخابات است، افزود: قدر ظرفیت‌های کشور را بدانیم ان شاءالله خداوند دلها را برای انتخاب فرد اصلح هدایت کند، ما مجری انتخابات هستیم و هیچ دخالتی نداریم.

زنگانه گفت: دولت سیزدهم تنها دولتی بود که لیست منتسب به انتخابات برای مجلس شورای اسلامی ارائه نکرد و همین رویه باعث شد انتخابات سالم، رقابتی و با مشارکت بالا در گلستان رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه دولت وامدار هیچ جریان و لیستی نیست، توضیح داد: هشتم تیر مردم گلستان بار دیگر حضور فعال برای شرکت در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر خواهند داشت.

استاندار گلستان بیان کرد: هر ۶ نامزد نماینده ستادهای خود را در استان معرفی کردند اما پنج ستاد از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان تا امروز فعال شده و می‌شود یک نامزد فعلا در استان ستاد ندارد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.