1402-07-04 11:34
450
0
86626
رئیس اندیشکده سیاست‌پژوهی گلستان مطرح کرد:

اعتراف دشمن به شکست در برابر ملت ایران

رئیس اندیشکده سیاست پژوهی و راهبرد نگاری گلستان با بیان اینکه آمریکا به شدت از ایران می‌هراسد، گفت: دشمن به شکست در برابر این ملت ایران اعتراف کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زنان ایران، علی سلیمان‌دوست صبح امروز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ایران، بزرگترین صادرکننده پهپاد در خاورمیانه است و امروز کشورهای قدرتمندی همچون کشور روسیه در صف خرید پهپاد ایرانی است که نشان از قدرت و اقتدار ایران است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به شدت از عقل و شعور ایرانی می‌ترسد، تصریح کرد: آمریکا به شدت از ایران هراس دارد، کدام کشوری توانست همانند ایران مستقیما آمریکا را هدف قرار داده به گونه‌ای که آمریکا نتواند هیچ پاسخی بدهد پایگاه عین الاسد را دیدیم که چطور موشک‌های ایرانی همچون شیر غران بزرگترین پایگاه آمریکا(عین الاسد) را بمباران کردند و آمریکایی ها هیچ کاری نکردند.

رئیس اندیشکده سیاست پژوهی و راهبرد نگاری استان گلستان با اشاره به اینکه دشمن همه توان خود را در مسائل فرهنگی قرار داده است، ابراز کرد: دشمن از طریق فضای مجازی ستون خانواده‌ها یعنی بانوان را نشانه گرفته است مواظب باشیم فریب دشمنان را نخوریم.

* ایرانی‌ها موجودات منحصر به فردی هستند

سلیمان دوست با تاکید بر اینکه ایرانی‌ها موجودات منحصر به فردی هستند، افزود: دشمن هر کشوری را اینگونه مثل ایران تحریم می‌کرد پاپس می‌کشید ایرانی‌ها یک ملت منحصربه فردی هستند دشمن چرا علیه ایران اینقدر تبلیغات رسانه‌ای می‌کند از انواع و اقسام تحریم‌ها گرفته تا جنگهای ترکیبی و شناختی علیه ملت ایران اما دیدیم ملت ایران در هر عرصه‌ای پیروز میدان بود.

وی با بیان اینکه شکست در قامت ایرانیان معنایی ندارد، گفت: ما ملت بسیار مقاومی هستیم و عزت نفس بسیار بالایی داریم هیچ کشوری مانند ایرانیها روحیه ناسیونالیستی ندارد.

رئیس اندیشکده سیاست پژوهی و راهبرد نگاری استان گلستان خاطرنشان کرد: کتاب تلمود یهود با قدمت ۲هزار ۷۵۳ ساله به صراحت می گوید اگر تا پایان سال گذشته کاری کردید کردید وگرنه دیگر هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید دیدید که کاخ سفید به مسیح علینژاد گفت برو تغییر شناسنامه بده ما دیگر کاری به تو نداریم! مابقی اپوزیسیون‌ها را بیرون انداختند چرا؟ چون دشمن کاملا متوجه شد در این معرکه باخته است و جالب اینجاست با تبلیغات رسانه‌ای شان به ما القا می‌کنند که ایران باخته است یعنی با فریب برنده را بازنده و بازنده را برنده اعلام کنند.

* رفتن در مسیر اقتدار و پیشرفت سبب ترس دشمن شده است

سلیمان دوست افزود: مسئله فلسطین را امام راحل زنده کرد همچنین نجات کشورهای عراق و سوریه از شر داعش توسط بزرگمردی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد، رفتن در مسیر اقتدار و پیشرفت سبب ترس دشمن شده است و به همین خاطر در پی به انحراف کشاندن جریان پیشرفت کشور هستند.

وی با تقدیر از دولت فعلی افزود: تا دیروز دولت های قبلی نفت نمی فروخنند و وام میگرفتند اما دولت فعلی می گوید وام نمی گیرم برای تزریق پول به کشور یا باید نفت بفروشیم یا مالیات بگیرم؛ طبیعی است که کشور با فشار اقتصادی رو به روست باید کمی صبور باشیم دولت به کشور زیمباوه سفر کرد و تعداد ۵ تن طلا وارد کشور کردند و در خزانه قرار دادند تا اگر قیمت دلار بالا و پایین رفت بگویند تکیه گاه ما دلار نیست.

رئیس اندیشکده سیاست پژوهی و راهبرد نگاری استان گلستان با گفتن ضرب المثل دو روز بخور نان و تره یک عمر بخور نان و کره ابراز کرد: اکنون زمان خوردن نان و تره است نباید بگوییم دولت گذشته نان و کره می دادند خدا بیامرزد پدر فلان دولت را، شاید دولت گذشته نان خوبی میداد اما از کجا این نان تهیه می شد خدا عالم است.

سلیمان دوست گفت: در مقدمه صفحه ۴۳۱ بخش اولی پروتکل سه در کتاب تلمود آمده است اگر مراقب نبودید و اتفاقات به گونه ای رقم خوردند که ۹ به عدد ۱۰ رسید دیگر شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید این جمله را به یهود می گوید نگذارید ۹ به ۱۰ تبدیل شود و شما آقای جهان نشده باشید.

وی ادامه داد: منظور از عدد ۹ این است تاریخ ۲/۲/۲۰۱۲ مصادف با ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ بود اگر این اعداد را با هم جمع کنیم می شود ۹ حال ۲/۲/۲۰۲۲ را با هم جمع می بندیم می شود ۱۰، کمی تدبر کنیم تاریخ ۲/۲/۲۰۲۲ یعنی مصادف با ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ اینکه می بینید سال گذشته این قدر فشار آوردند که فاتحه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بخوانند برای این بود که سال ۱۴۰۱ آخرین فرصتشان برای نابودی ایران بود.

* ایران در همه عرصه‌ها پیروز میدان بوده و است

رئیس اندیشکده سیاست پژوهی و راهبرد نگاری استان گلستان افزود: چرا امسال کسی کف خیابان نیامد چون فرصت دشمنان به اتمام رسیده بود دیگر کاری از آنها برنمی آید کتاب تلمود آنها با قدمت ۲هزار ۷۵۳ ساله به صراحت می گوید اگر تا پایان سال گذشته کاری کردید که هیچ وگرنه هیچ غلطی نمی توانید بکنید به مسیح علینژاد گفتند برو تغییر شناسنامه بده ما دیگر کاری به تو نداریم مابقی اپوزیسیون ها را بیرون انداختند چرا؟ چون کاملا متوجه شدند در این معرکه باختند و جالب است با تبلیغات رسانه ای شان به ما القا می کنند که ایران باخته است یعنی با فریب برنده را بازنده و بازنده را برنده اعلام می کنند.

سلیمان دوست گفت: امام علی (ع) ۱۴۰۰ سال پیش جواب ما را داده است ایشان فرمودند: برادر عزیزم داخل دستت یک کلوخ است اگر همه دنیا جمع شوند و بگویند «به به چه مروارید قشنگی!!! » تو چرا فریب می خوری تو که می دانی در دستت یک کلوخ بی ارزشی بیش نیست، حال تصور کنیم در دستمان یک مروارید یا یک گوی باارزشی است، اکنون همه عالم جمع شوند و بگویند چه کلوخ بی ارزشی، تو که می دانی این مروارید ارزشمندی است چرا فریب می خوری نباید فریب دشمنان را بخوریم.

وی ادامه داد: ما که می دانیم برنده میدان هستیم اصالت از آن ملت شریف ایران است ما که می دانیم آینده از آن ایران است و یهود در مقابل ما کم آورده است کافی است کمی به عاقبت بازرگان و خیانت هایش، بنی صدر و خیانت هایش، داستان آیت الله منتظری، داستان شریعتمداری، جنگ هشت ساله، تحریم های اقتصادی و غیره و غیره بیاندیشیم برنده واقعی مشخص است ایران در همه عرصه ها پیروز میدان بوده و هست.

رئیس اندیشکده سیاست پژوهی و راهبرد نگاری استان گلستان با تاکید بر اینکه مراقب باشید فریب دشمن را نخوریم، ابراز کرد: در سال های ۲۰۱۲ سه سند ۲۰۲۰، ۲۰۲۵ و ۲۰۳۰ در پروتکل یهود پیش بینی کرده بودند که سند ۲۰۳۰ همان صحنه هایی بود که در کف خیابان دیدیدم یعنی انقلاب جنسیتی؛ دشمنان کاری کردند که دختران و پسران از لحاظ جنسیت دچار اشتباه شوند.

سلیمان دوست با اشاره به اینکه آمریکا، جایگاه قبلی خود را به عنوان مسلط ‌ترین قدرت جهانی از دست داده است، ابراز کرد: ما در میدان جنگ، بزرگ شده‌ایم اگر دفاع مقدس نبود ما نمی‌توانستیم در مقابل دشمنانی که مجهز به همه تجهیزات و فناوری‌ها بودند ایستادگی کنیم دشمن در فتنه اخیر با تمام ثروت و قدرت خود به میدان آمده اما نتیجه‌ای دریافت نکرد.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.