1403-04-15 07:54
205
0
90589
مانور قدرت سیاسی مردم در آزمون انتخابات؛

انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم به فینال رسید

با داغ شدن تنور انتخابات، دوئل دو نامزد ریاست جمهوری به لحظه ناب انتخاب مردم رسید اما فراموش نکنیم که پیروز واقعی این آزمون سیاسی، معجزه حضور ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مردم گلستان همواره ثابت کردند که جانانه پای کار انقلاب هستند و با حضور چشمگیر و طوفانی‌شان در میدان سیاسی انتخابات، اتحاد و انسجام ملی را به رخ دنیا می‌کشند امروز نیز با همان روحیه در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم شرکت خواهند کرد.  

اتحاد و همبستگی وصف‌ناپذیر مردم گلستانی که همپای ملت عزیز ایران در مرحله نخست در انتخابات سرنوشت‌ساز شرکت کردند ستودنی است.  

انتخابات یک آزمون بزرگ سیاسی برای دلسوزان انقلاب اسلامی است که مردم ایران در این آزمون خوش درخشیدند و حضور رای اولی‌ها در این آزمون سرنوشت‌ساز که با مشق سیاست آشنا شدند و دنیای جدیدی از مردمسالاری دینی را تجربه کردند، دیدنی است.

مردم؛ انقلاب اسلامی را از آن خودشان می‌دانند و نامزدهای ریاست‌جمهوری هم توجه داشته باشند بر اساس سخنان رهبر معظم انقلاب که در روز عید غدیر فرمودند با خدای خود عهد کنند هرکدام از آنها که بر اساس تشخیص و انتخاب ملت رای می‌آورد و مورد اعتماد مردم قرار گرفت از وعده‌هایی که داده و شعارهایی که در دوران تبلیغات انتخابات مبنی بر مردم داری، خدمت به مردم و در رأس آن خدمتگزاری به اسلام و رویکرد به داخل و اعتماد به نیروهای داخلی و آویزان نشدن به غرب و دشمنان اسلام، جریان جبهه مقاومت را مدنظر قرار دادن و دیگر معیارها، در مسیر اسلام و در خدمت ملت و در راستای اعتلای کشور جمهوری اسلامی ایران عمل کنند.

در استان گلستان یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر واجد شرایط رای وجود دارد که ۹ هزار و‌۶۴۳ نفر رای اولی هستند.

یک هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در استان گلستان برای فرآیند اخذ رای پیش‌بینی شده است.

در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۹۳ نفر افراد بالای ۹۰ سال در استان گلستان رای خود را به صندوق انداختند.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.