1403-04-11 22:50
339
0
90554
فرمانده سپاه مقاومت ناحیه گرگان:

«انتخابات» میدان بصیرت است

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه گرگان از حضور مردم در انتخابات هشتم تیر تقدیر کرد و گفت: انتخابات نمایش بصیرت و ولایتمداری مردم است، گفتمان شهیدجمهور باید استمرار پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، محمود علیخانی امشب در یادواره شهدای عملیات کربلای یک و گرامیداشت سردار رشید اسلام «محمدرضا عسکری» (جانشین لشکر ۲۵ کربلا) که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: باید قدردان حماسه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیر باشیم زیرا این حرکت باشکوه برخواسته از بصیرت و ولایتمداری مردم است.  

وی با گرامیداشت نام و یاد شهدای خدمت تصریح کرد: شهیدجمهور دو شاخصه مهم داشت تکلیف‌مدار بود و کار را برای رضای خدا انجام می‌داد این گفتمان شهید جمهور باید استمرار پیدا کند.  

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه گرگان از تقدیم یکهزار و ۴۰۰ شهید در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان گرگان ۲۶ شهید سردار تقدیم این انقلاب کرده است.  

علیخانی با بیان اینکه نام و یاد شهدا باید زنده نگه داشته شود، خاطرنشان کرد: شهید محمدرضا عسکری شهید شاخص این یادواره است و از ویژگی‌های بارز این شهید انقلابی بودن، دلسوز، متدین و اهل نماز و روزه بود.  

وی افزود: در وصیت نامه شهید عسکری دو فراز را اشاره می‌کنم که فرمود «بسیجی باشید فقط نام بسیجی روی خود نگذاریدکه چیزی را درست نمی‌کند باید تفکر بسیجی در جامعه گسترش یابد دشمن از این تفکر در هراس است.  

وی اظهار کرد: دومین فراز از وصیتنامه این شهید عزیز این بود که آرزو داشت مفقودالاثر شود تا شرمنده خانواده‌هایی که جوانان خود را از دست دادند نباشد.  

خبرنگار افتخاری سمیرا رجبی
انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.