1403-04-08 15:09
274
0
90523
نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری:

انتخابات پرشور در گلستان مایه آبرومندی نظام اسلامی است

نماینده مردم استان گلستان در خبرگان رهبری گفت: با وجود تلاش‌هایی که دشمن برای اختلاف بین اقوام و مذاهب برنامه‌ریزی کرد، انتخابات پرشور در گلستان در حال برگزاری است که مایه آبرومندی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیت‌الله سیدمحسن طاهری ظهر امروز در ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: اصلح بودن متناسب با مسوولیتی است که به شخص اعطا می‌شود، رئیس‌جمهور باید شایستگی‌های لازم را برای جایگاه مهم و حساس داشته باشد.

وی با برشمردن ویژگی‌های متعدد و متنوع رئیس‌جمهور اصلح توضیح داد: همان ویژگی‌های مورد نظر مقام معظم رهبری ملاک انتخاب یک رئیس‌جمهور اصلح است، مردم کسی را انتخاب کنند که فعال و پرتلاش، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد.

نماینده مردم استان گلستان در خبرگان رهبری با اشاره به نقش مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای گفت: رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌کنیم در حقیقت رئیس‌جمهور جبهه مقاومت و مستضعفین جهان است.

طاهری بیان کرد: رئیس‌جمهور باید این مهم را مورد توجه داشته باشد که انقلاب اسلامی با چه هدفی به پیروزی رسید و خون هزاران شهید بر اساس چه هدفی پای درخت انقلاب اسلامی آبیاری شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان عج است، گفت: ما قرار نیست رئیس‌جمهور را برای کشور سکولار و یا لائیک انتخاب کنیم نظام ما یک نظام اسلامی و انقلابی مبتنی بر استکبارستیزی است و باید ملاک‌های انقلاب را در نامزدها جستجو کنیم و سپس به انتخاب اصلح برسیم.

نماینده مردم استان گلستان در خبرگان رهبری با اشاره به حضور خوب مردم پای صندوق‌های رای گفت: مردم گلستان از همان ساعات ابتدایی صبح در شعب اخذ رای حاضر شدند که جای خرسندی دارد و این حضور چشمگیر نرخ مشارکت را در استان نسبت به گذشته افزایش می‌دهد.

طاهری نماینده بیان کرد: با وجود تلاش‌هایی که دشمن برای اختلاف بین اقوام و مذاهب برنامه‌ریزی کرد، انتخابات پرشور در گلستان در حال برگزاری است که مایه آبرومندی نظام اسلامی است.

وی وحدت و همدلی در استان گلستان را قابل توجه خواند و ابراز کرد: مردم از اقوام مختلف مشارکت خوبی در رقابت‌های انتخاباتی دارند که این قابل قدردانی است.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.