1403-03-04 14:42
285
0
90129
جانشین سپاه نینوا گلستان:

اندیشه شهید رئیسی برگرفته از اسلام ناب بود

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه اندیشه شهید رئیسی برگرفته از اسلام ناب بود، گفت: تجلیل و تکریم از شهید آیت‌الله رئیسی ریشه در ایمان و اندیشه پاک دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار سید موسی حسینی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی در جمع مردم شهر انبارالوم ضمن تسلیت شهادت مظلومانه شهدای خدمت اظهار کرد: تجلیل و تکریم از شهید آیت‌الله رئیسی ریشه در ایمان و اندیشه پاک دارد، اندیشه پاک انسان را هدایت می‌کند و دو مولفه را رقم می‌زند اول ارادت؛ ارادت به خدا، پیامبر خدا (ص) و امام، مولفه دوم شکل‌گیری اراده است.

وی اندیشه شهید آیت‌الله رئیسی را اندیشه‌ای پاک، برگرفته از قرآن و ایمان و اسلام ناب معرفی کرد و افزود: این شهید والامقام به خاطر همین اندیشه پاک خودش را سرباز ولی و خادم ملت می‌دانست.

جانشین سپاه نینوا بیان کرد: شهید رئیسی وقتی در مراسم استقبال تصویر او توسط آن دختر ترکمن نقاشی شده بود و به عنوان هدیه به این شهید می‌دهد بیان می‌کنند تصویر من را نمی‌کشیدید تصویر رهبری را می‌کشیدید من یک طلبه و یک سرباز هستم. 

وی ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی را خستگی‌ناپذیری برگرفته از اندیشه ناب اسلام معرفی کرد و گفت: ایشان به گونه‌ای که وقتی از سفر مسکو برمی گردد سراسیمه به کرمان می‌رود تا در سیل درد مردم را تسکین بخشد.

سردار حسینی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی خود را رئیس‌جمهور همه ملت ایران می‌دانست اما این حوادث امتحان الهی است که مردم در انقلاب اسلامی رشد کنند و او شاخص می‌شود برای کسانی که در مسند ریاست قرار می‌گیرند و در انتخابات پیش رو حضور حداکثری به عنوان تجلیل از شهید جمهور خواهد بود.

وی بیان کرد: دشمن از شهید رئیسی هم هولناک است چون می‌داند بعد از شهید رئیسی شاخصی اتفاق افتاد که هر کسی خودش را باید با آن شاخص تطبیق دهد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.