1403-05-10 09:51
125
0
90888
فرمانده سپاه نینوا مطرح کرد:

ایستادگی مسئولان برای حل مشکلات مردم

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: کشور ما به حرف نیاز ندارد و نیاز به عمل دارد و باید همه در صف حل مشکلات مردم بایستیم.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در همایش جهادگران فاطمی اظهار کرد: ۴۵ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان تربیت‌یافته دانشگاه این نظام دینی در این مکان مقدس جمع شدند، ما معتقد هستیم هر جایی با کار جهادی و روحیه جهادی وارد شدیم بن‌بست‌ها و موانع از سر راه انقلاب اسلامی برداشته شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: اگر امروز روحیه جهادی نبود ما موفق نبودیم، بن‌بست‌ها و گره‌هایی که در کشور وجود داشت، بلایا و حوادث مختلف و اتفاقاتی که دشمنان در نظام اسلامی به وجود آوردند با روحیه جهادی باز شده است.

ملک‌شاهکوهی یادآور شد: در بحث محرومیت‌زدایی گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف تلاش کردند و هدف از این رزمایش ترویج فرهنگ روحیه جهادی و فرهنگ جهادی است.

وی با اشاره به اهداف رزمایش ۱۰ روزه جهادگران فاطمی گفت: نخستین مسئله‌ای که در این رزمایش حائز اهمیت است موضوع پروژه‌های عمرانی و خدمات‎‌رسانی، میز خدمت به ویژه در بحث جامعه پزشکی ویزیت‌ رایگان است که در این رزمایش در نظر گرفته شد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه امروز بیش از ۸۵۵ گروه جهادی و ۸ هزار و ۵۰۰ جهادگر در این رزمایش حضور یافتند، افزود: بیش از یک هزار و ۸۷۰ خانه آسیب ‌یده در سیل سال‌های ۹۸ و ۹۹ در استان گلستان به همت گروه‌های جهادی ساخته شد، در بلایایی طبیعی مثل آتش‌سوزی جنگل‌ها با حضور این گروه‌های جهادی توانستیم آتش را اطفاء کنیم.

ملک‌شاهکوهی خاطرنشان کرد: در ایام کرونا نیز نقش گروه‌های جهادی برای تسکین بیماران و خانواده‌ها بسیار حائز اهمیت بود و اگر این گروه‌های جهادی نبودند کسی زورش به کرونا نمی‌رسید از کمک به بیماران گرفته تا تدفین و تغسیل اموات وارد عمل شدند.

وی افزود: کشور ما به حرف نیاز ندارد، نیاز به عمل دارد و امروز باید همه در صف حل مشکلات مردم بایستیم و همه باید بیندیشیم که مشکل امروز مردم گلستان چیست، مردم گلستان از بیکاری رنج می‌برند و خداوند به ما کمک کرد و تلاش کردیم نزدیک به ۱۰۰ روستا آبرسانی کنیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: هر جایی احساس کنیم که جلوی پای مردم سنگ افتاده است ما در کنار مردم خواهیم بود و بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی حفظ انقلاب و اهداف انقلاب بر عهده سپاه پاسداران است و این ماموریت سپاه است که در کنار مردم باشد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.