1402-12-08 15:43
369
0
88942
سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در برنامه «نوبت انتخاب»:

بانوان محور هدایت جامعه در انتخاب الگوی برتر هستند

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به نقش کلیدی بانوان در مشارکت حداکثری انتخابات گفت: بانوان محور هدایت جامعه در انتخاب الگوی برتر هستند.

سیده زهرا حسینی‌جبلی در ویژه‌برنامه «نوبت انتخاب» پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: بانوان از نظر قدرت کلامی از مردان جلوتر هستند و می‌توانند دیگران را دعوت به مشارکت کنند و در انتخابات ۱۱ اسفند شاهد برگ دیگری از این افتخار بزرگ برای انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی نقش بانوان در امورات راهبردی جامعه را اثرگذار خواند و افزود: اثرگذاری بانوان را می‌توان در الگوهای اسلامی مشاهده کرد حضرت زهرا(س)، حضرت خدیجه(س) و حضرت زینب(س) نمونه‌های آن هستند در پیروزی انقلاب اسلامی نیز تاثیر زنان قابل کتمان نیست، مادران شهدا با تربیت فرزندان پاک باعث اعتلای این نظام شدند.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: وقتی هدف، الهی باشد زن می‌تواند آن نقش و چاره‌اندیشی برای دستیابی به تعالی را به واسطه توکل الهی به دست آورد، در حقیقت پشت سر هر مرد موفقی یک زن وجود داشته و از دامان زن، مرد به معراج می‌رود.

حسینی‌جبلی پیرامون نقش کلیدی بانوان در انتخاب الگوی برتر تصریح کرد: بانوان در انتخاب همواره ظرافت‌هایی به خرج می‌دهند که این انتخاب نقش مهمی دارد در زمینه انتخاب و تعیین سرنوشت کشور، یک زن نقش مهمی دارد و می‌تواند هدایت خانواده و جامعه را در انتخاب اصلح تعیین کند.

وی در خصوص نقش دختران در آینده کشور توضیح داد: یکی از دغدغه‌های جامعه امروزی ما آینده بانوان و دختران است که به لحاظ تحصیلات عالیه، اشتغال و تشکیل زندگی دارند، انتخاب برتر می‌تواند آینده روشن را رقم بزند.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: آگاهی و بصیرتی که بانوان دارند باعث شده که در جامعه منشاء اثر باشند و تخصص‌های فنی که بانوان از آقایان جلوترند از لحاظ هنری و علمی می‌بینیم که در جشنواره‌ها همواره می‌درخشند و موفقیت‌هایی را کسب می‌کنند.

حسینی‌جبلی افزود: نقش اجتماعی و مسئولیت‌پذیری بانوان به قدری است که دشمن سعی دارد در فضای مجازی آن را از بانوان بگیرد و در فضای حقیقی به اهداف خود برسد.

وی گفت: بانوان می‌توانند زمینه آینده روشن را با حضور خود و دعوت جامعه به مشارکت حداکثری رقم بزنند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.