1402-07-05 17:37
2793
3
86656
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

«بسیج سازندگی» تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل می‌کند

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سردار محمد زهرایی عصر امروز در ستاد پشتیبانی و حمایت از گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی استان گلستان اظهار کرد: از ابتدای انقلاب دشمن سعی کرده قله‌ها و نقطه عطف انقلاب را نشانه بگیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: دشمن به خوبی تشخیص داد که مدل‌های که از دل انقلاب برخاسته حذف و یا استحاله کند و از هر طریق ممکن نسبت به این مهم اقدام کرد.

زهرایی بیان کرد: یکی از نهادها بسیج سازندگی بود که اگر در حال حاضر وجود داشت ما امروز این ماموریت‌ها را نداشتیم.

وی گفت: ۲۶ دستگاه اجرایی و نهاد حاکمیتی در روستا برنامه دارند و هیچ کسی حاضر نیست ماموریت خود را به نهاد دیگری واگذار کند و این مسئله نتیجه آن کوچ از روستاها شده است.

این مقام مسئول افزود: ریل برخی از وزارت‌خانه‌های ما از قبل از انقلاب گذاشته شده و تا تغییر در آن رقم نخورد اتفاق خاصی نمی‌افتد.

زهرایی افزود: در سال گذشته و در آشوب فتنه سال قبل بیشترین توهین به رهبر انقلاب و پس از آن بسیج اتفاق افتاد.

وی گفت: دشمن با راه‌اندازی شبکه کذایی جوانان محلات از بسیج الگوگیری کرده و می‌خواهد از این طریق به ما آسیب بزند و این در حالی بود که بسیج کف میدان فتنه را خاموش کرد.

این مقام مسئول افزود: بسیج سازندگی تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل می‌کند  و تاکید رهبر انقلاب این است که جریان جهادی نباید زمین بماند.

زهرایی افزود: روزی که خدمت رئیس جمهور رسیدیم تاکید ما این بود که جهادی‌ها دولتی نشور ولی دولتی‌ها جهادی شوند و رئیس جمهور به آن تاکید داشتند.

وی گفت: رویکرد ما در بسیج سازندگی جبهه‌سازی است، افتخار ما این است که حججی‌ها و آرمان علی‌وردی‌ها عضو گروه جهادی هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: ۶۷ همت پروژه در طرح از جالیز تا شالیزاردر نظر گرفته د به مشکلات بخش کشاورزی و آب‌رسانی در اجرای این طرح توجه شده است.

زهرایی افزود: با همکاری چهار کشور همسایه که روابط خوبی داریم جبهه‌سازی را آغاز کردیم و الگوهایی موفقی را مثل یمن شاهد هستیم.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.