1402-09-02 07:46
422
0
87564
۴۲ پیش اجلاسیه تا برگزاری یک رویداد ملی برگزار می‌شود؛

«بندرترکمن» در تدارک اجلاسیه شهدای زن اهل‌سنت کشور

دبیر نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل‌سنت کشور از آمادگی و میزبانی «بندرترکمن» برای برگزاری یک رویداد فاخر در هفته بسیج خبر داد و گفت: زمان این رویداد هشتم آذر است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، باقر رحمانی امروز در گفتگو با خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: ۴۲ برنامه محوری و پیش اجلاسیه برای برگزاری نخستین رویداد ملی شهدای زن اهل‌سنت کشور تدارک دیده شده است که به میزبانی بندرترکمن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های پیش‌ اجلاسیه از ۲۰ آبان آغاز شده و تا هشتم آذر امسال ادامه دارد، افزود: اجلاسیه در شهرستان بندرترکمن با حضور خانواده‌های معظم شهدا و سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در هشتم آذر برگزار می‌شود.

رحمانی از حضور میهمانانی از ۱۴ استان اهل سنت‌نشین کشور در این رویداد بزرگ خبر داد و گفت: در کشور ۷ هزار شهیده تقدیم انقلاب اسلامی شده است که ۹۲۰ شهیده اهل‌سنت هستند، سهم استان گلستان ۳۸ شهیده زن است که تعداد ۱۴ نفر شهیده شیعه و ۲۴ شهیده اهل تسنن هستند، شهیده ‌«مرجانه نازقلیچی» نیز جزو شهدای شاخص اهل سنت زن استان گلستان هستند.

دبیر نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل‌سنت کشور گفت: برای برگزاری این اجلاسیه ۱۴ کمیته استانی و ۱۴ ستاد شهرستانی تشکیل شده است.

رحمانی بیان کرد: ۱۸۶ یادواره شهدا، نشست دختران نسل سوم، همایش زنان، الگوی تاریخ ساز، همایش نقش زنان در پشتیبانی‌های دفاع مقدس، روایتی از جنس خواهرانه با روایتگری خواهر شهید هادی، همایش دفاع مقدس مظهر وحدت شیعه، سنی و اقوام ایرانی، همایش زنان اسوه‌های صبر و مقاومت از جمله برنامه‌های مهم پیش اجلاسیه است.

وی از برگزاری همایش دختران آفتاب، همایش زنان، دفاع مقدس و گسترش فرهنگ و ایثار و شهادت، گردهمایی روحانیان اهل سنت با موضوع اسلام و نقش زنان در عرصه‌های دفاع مقدس ، همایش زن، آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری در هفته بسیج خبر داد و گفت: این برنامه‌ها تا قبل از برگزاری اجلاسیه شهدای زن اهل‌سنت کشور در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.