1402-07-26 09:49
609
0
87001
برای همدردی با مردم فلسطین انجام شد؛

بیانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در محکومیت رژیم صهیونیستی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن همدردی با مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت علیه بشریت رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

به گزارش گلستان ما، سعید گلفیروزی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت علیه بشریت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

با گذشت قریب به ۷۵ سال از عمر نحس رژیم صهیونیستی، وقاحت و انسان ستیزی این دولت نامشروع آپارتاید به جایی رسیده است که بمباران مراکز درمانی و بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده و در اخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی بیش از هزار نفر از مجروجین و کادردرمان و... را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

 محاصره غذایی و دارویی و بستن آب بر روی یک ملت، در کنار بمباران وحشیانه و کور آنان، از مصادیق برجسته جنایت بر علیه بشریت است. هتک حرمت به مسجدالاقصی، لگدکوب کردن نمازگزاران و انداختن شهرک‌نشین‌های مسلح به جان مردم فلسطین هرگز از حافظه تاریخ و انسان های آزاده جهان پاک نخواهد شد.

جامعه علوم پزشکی استان گلستان اعم ازاساتید، پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، کارکنان و دانشجویان ضمن مطالبه پایان تعرض به مراکز درمانی و بیمارستانی، این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف کنوانسیون بین‌المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان‌های آزاده جهان است محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد که خون‌های به ناحق ریخته شده مظلومین یقینا نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.