1402-07-26 19:43
519
0
87023

بیانیه سازمان بسیج مداحان گلستان در محکومیت جنایات صهیونیستی

سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گلستان ما، سازمان بسیج مداحان وهیئات مذهبی استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

﴿وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ﴾ (الشعراء: ۲۲۷)
وآنان که ظلم وستم کردند، به زودی خواهند دانست که به کدام بازگشتگاه (ودوزخی) بازآیند.

در شرایطی که جهان غرب در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت مرگباری را در پیش گرفته بود و رژیم کودک کش اسرائیل با تکیه بر گنبد آهنین پوشالی و حمایت های مادّی و نظامی دولت های مستکبر همچون آمریکا، در مناطق اشغالی فلسطین جولان می داد، عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی توسط جوانان غیرتمند فلسطینی شکستی مفتضحانه را نصیب لانه سست تر از خانه عنکبوت نمود و خواب پریشان اسرائیلیان و اربابانشان را پریشانتر کرد.

این عملیات، پاسخ کوبنده ای بود به کشتار بیرحمانه زنان ، مردان و کودکان و آواره ساختن میلیونها فلسطینی که سالها است در سخت ترین شرایط و محرومیت از امکانات اولیه زندگی به سر می‌برند.

رژیم صهیونیستی با همراهی امریکای جنایتکار و استکبار جهانی و سازمانهای مدعی حقوق بشر در مقابل این شکست بزرگ، دیوانه وار به کشتار مردم بی دفاع غزه پرداخته ودراقدامی جنایتکارانه اقدام به بمباران بیمارستان معمدانی غزه نموده که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطینی گردیده است.

رژیم صهیونیستی با این جنایت که مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام زنان و کودکان و بیماران بی‌پناه است، اوج سفاکی و رذالت خود و بی‌اعتنایی به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید و ماهیت ضد بشری خود را به همگان نشان داد.

جامعه ستایشگری استان گلستان ضمن محکوم نمودن این جنایت شنیع به شدیدترین وجه ممکن،ازدولت جمهوری اسلامی ایران می خواهد تمام تلاش های بین المللی خود را جهت متوقف کردن جنایات رژیم کودک کش و نژاد پرست صهیونیستی انجام داده و تعقیب کیفری سرکردگان این رژیم سفاک را به خاطر ارتکاب جنایات شنیع بین‌المللی علیه مردم تحت اشغال فلسطین را یادآور می‌شود.

مداحان وهیئات مذهبی گلستانی با پیروی از مواضع اصولی امام خامنه‌ای مد ظله العالی، با حمایت از آرمان فلسطین، به افشای جنایات رژیم صهیونیستی پرداخته و عمیقا اعتقاد داریم که تنها راه برقراری صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه، از بین رفتن این غده سرطانی و پایان یافتن اشغال سرزمین فلسطین و آزادی قدس شریف است.

بدون شک وعده الهی درنابودی حکومت های ظالمانه و نصرت مجاهدان راه خدا تحقق خواهد یافت.

سازمان بسیج مداحان وهیئات مذهبی استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.