1402-08-12 02:56
686
0
87274
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

جامعه مأنوس با شهادت عقبگرد ندارد

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: جامعه مأنوس با فرهنگ ایثار و شهادت هیچگاه توقف و عقبگرد ندارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر شامگاه پنج‌شنبه در هجدهمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید شهرستان کردکوی گفت: شهادت مرگ انسان‌های زیرک و هوشیار است که نمی‌گذارند این جان مفت از دستشان خارج شود.

وی افزود: آن کسی که زیرک و هوشیار است در مسیری جان می‌دهد که این مسیر برای همیشه در تاریخ می‌ماند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار کرد: زمان همه چیز را کهنه می‌کند اما خون شهید هیچگاه کهنه نمی‌شود.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه زینب (س) نسخه اصلی مادران شهدا است، تاکید کرد: اگر عزت و قدرت داریم و امروز اربده کشان دنیا مقابل قدرت ایران مجبورند سر تعظیم فرود آورند مدیون خون شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: علیه علیه جمهوری اسلامی ایران جنگ بین‌المللی راه انداختند که اسلام و انقلاب را نابود کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه جامعه مانوس با فرهنگ ایثار و شهادت هیچگاه توقف و عقبگرد ندارد، متذکر شد: کسانی که روی خون شهدا پای گذاشته و شهدا را پشت سر گذاشتند، عقب گرد کرده و دشمنان انقلاب را بر انقلاب ترجیح دادند.

حجت الاسلام طیبی‌فر با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی امانت شهیدان است، گفت: بیش از ۲۲۰ هزار شهید جان دادند تا این نظام باقی بماند لذا هر شخصی که در انقلاب اسلامی مسئولیت دارد باید حفظ امانت کند.

وی با عنوان اینکه شهدا اهل غیرت و بصیرت، دشمن‌شناس و دوست‌شناس بودند، افزود: شهدا امام شناس و رهبرشناس بودند و شهدا دشمن را خوب شناختند و مقابل آن ایستادند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه مسئولان کشور باید خادم مردم باشند، گفت: هر مدیری که در این کشور مسئولیت دارد باید بداند که خادم و نوکر ملت است.

حجت الاسلام طیبی فر بیان کرد: اگر جمهوری اسلامی قدرت، اقتدار نداشت همین جنگ غزه را بارها بر سر این ملت و کشور رقم می زدند اما بواسطه اقتدار رهبری و قدرت نظامی و شجاعت مردم جرات چنین اقداماتی را ندارند.

وی حضور مردم پای صندوق رای را امضا به شهدا دانست و گفت: ملت ایران طولی نخواهد کشید پرچم جهانی انقلاب اسلامی را بدست صاحب اصلی خواهد رساند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.