1403-03-19 07:50
259
0
90290
رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان:

حضور حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند، گفت: تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی و همراهان شهیدش یک رفراندوم در نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حمیدرضا بهمنی‌نژاد صبح امروز در جمع مردم گرگان بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو تاکید و اظهار کرد: چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در هشتم تیر برگزار می‌شود مردم با حضور حداکثری در انتخابات، کشور را بیمه خواهند کرد.  

وی حضور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر «شهید آیت‌الله رئیسی» را رفراندوم ر نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: حضور ۱۲ میلیون نفر در تشییع پیکر مطهر سیدالشهدای خدمت و همراهان شهیدش در نوع خود بی‌نظیر بود و به فرموده مقام معظم رهبری مردم در هشتم تیرماه حماسه بدرقه تاریخی شهیدجمهور را با حماسه انتخابات تکمیل می‌کنند.  

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان تصریح کرد: مصیبت اخیر و فقدان رئیس‌جمهور مکتبی و انقلابی داغ بزرگی است اما در دل این داغ عظیم برکاتی مقرر شد و روح تازه‌ای بر پیکره انقلاب اسلامی دمیده شد.  

بهمنی‌نژاد خاطرنشان کرد: بعد از شهادت حاج قاسم دوباره انقلاب اسلامی احیا شد و روح تازه‌ای بر کالبد جمهوری اسلامی دمیده شد، همچنین با شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه نیز تمامی توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی و ادراکی خنثی شد.  

وی افزود: تفکر انقلابی در حل معضلات کشور بسیار اثرگذار است، در دل این داغ بزرگ این پیام وجود داشت هرجایی که با تفکر انقلابی وارد شویم مشکلات کشور حل شدنی است.  

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان از خدمات شهید رئیسی تقدیر کرد و گفت: از جمله خدمات شهید رئیسی می‌توان به احیای مراکز تولیدی که سالهای سال تعطیل شده بود، کاهش نرخ تورم، حل مشکل آب و… که با تفکر انقلابی و روحیه جهادی یا حل شد و یا در حال حل شدن است.  

بهمنی‌نژاد تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در عمل ثابت کرد هرجا که از روحیه جهادی فاصله گرفتیم دچار مشکل شدیم.  

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گلستان ابراز کرد: مدیریت حکیمانه رهبری در حوادث و رخدادهای مهم کشور بسیار ستودنی است در حادثه غمبار شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش که سخت‌ترین حادثه برای رهبری بود با آرامش این حادثه را مدیریت کردند و همزمان با روزهای اول شهادت شهدای خدمت ملاقات‌های متعددی با سران کشورهای مختلف داشتند که نشان از مدیریت هوشمندانه و حکیمانه ایشان است.

بهمنی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید جامعه را برای مشارکت در انتخابات پیش‌رو آماده کنیم، گفت: حضور حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند ما با رئیس جمهوری نیاز داریم که سرباز ولایت باشد نه سربار ولایت ما برای آینده انقلاب نیاز به سرباز ولایت داریم.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.