1403-03-01 22:35
276
0
90100
مردم قدردان خادمان با اخلاص هستند؛

حضور پرشور شیعه و سنی در فراق سید شهیدان خدمت

مردم شیعه و سنی گنبد کاووس در سوگ سید شهیدان خدمت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در میدان انقلاب این شهر گردهم آمده و عزاداری کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مردم شیعه و سنی گنبد کاووس عصر امروز در سوگ سید شهیدان خدمت آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در میدان انقلاب این شهر گردهم آمده و عزاداری کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: انقلاب اسلامی از همیشه زنده‌تر است و خون پاک شهدا باعث یک حرکت مضاعف و جهش در پیشرفت انقلاب اسلامی خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی گرزین با اشاره به اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به قله نزدیک شده‌ایم، تصریح کرد: همین مردم وعده نائب امام زمان خود را محقق می‌کنند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت گفت: امروز مردم در تبریز و قم قیامت کردند و نشان دادند هر کسی که در عمل به مردم خدمت کند آنها قدردان هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: برای هیچ‌کدام از این مردم دعوتنامه ارسال نشد، صدا و سیما و فضای مجازی را رصد کنید می‌بینید طوفان عشق به شهدای خدمت چگونه خاری بر چشم دشمنان بود.

گرزین با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای خدمت نشانه صدق و حقانیت انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی و این ملت همیشه در صحنه زنده‌تر از همیشه است و پای آرمان‌های این نظام دینی و ولایی محکمتر از گذشته پایبندی دارد.

وی توضیح داد: خون آیت‌الله رئیسی که به مولایش امام رئوف ثامن‌الحجج علیه‌السلام اقتدا کرده بود نشان داد اگر مدیر و هر انسانی دستورات خدا را خوب فهم کند، اراده‌اش را قوی گرداند، از خطرها، تهدیدها و تحریم‌ها نهراسد چهره ملعون دشمن آشکار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: خون سیدالشهدای خدمت نشان داد انقلاب اسلامی هیچ وقت به عقب برنگشته است مردم این انقلاب را دوست دارند و هنوز هم رجایی‌ها و باهنرها هستند این انقلاب ذخیره‌های خود را یکی یکی رو می‌کند.

گرزین تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی هیچ وقت امام رضا علیه‌السلام را برای خودش خرج نکرد او امام هشتم را برای خدمت به مردم و اسلام می‌خواست حکم خدمت خود را در روز ولادت این امام دریافت کرد و در روز ولادت امام هشتم نیز به مقام شهادت نائل شد داین اثبات صادق‌الوعد بودن آیت‌الله رئیسی داست.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.