1403-03-04 13:58
281
0
90130
امام جمعه گرگان مطرح کرد:

خدمت صادقانه درس بزرگ شهید رئیسی به مسئولان

امام جمعه گرگان با بیان اینکه خدمت صادقانه درس بزرگ شهید رئیسی به مسئولان است، گفت: جمعیت میلیونی در تشییع شهدای خدمت رسالت همه ما را سنگین می‌کند و درس بزرگی برای همگان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان  با تسلیت شهادت شهدای خدمت و گرامیداشت سالروز سوم خرداد اظهار کرد: روزهای گذشته مصیبتی که برای نظام مقدس اسلامی و ملت ایران پیش آمد خیلی غم‌بار بود نظام مقدس اسلامی و ملت ایران، رئیس جمهوری را در چهره شهادت دیدند که قبلا او را در چهره خدمت، دلسوزی، سر زدن به محرومان می‌دیدند.

وی تاکید کرد: انصافا ملت ایران نشان دادند که خدمتگزاران و مسئولان خدوم خود و کسانی که در خدمت به مردم صادق هستند از صمیم قلب دوست دارند، دشمن خیلی تلاش کرد این دلبستگی به خدمتگزاران دلسوز را نشان ندهد و بپوشاند ولی آنقدر این خدمات گسترده، با هیجان، پر از عشق و شور بود که هر چه دشمنان تلاش کردند نتوانستند در نقشه خود موفق شوند.

امام جمعه گرگان با اشاره به عشق و علاقه مردم به مسئولان خدمتگزار و دلسوزشان گفت: آنچه در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد مقدس مشاهده شد و جمعیت میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت، رسالت همه ما را سنگین می‌کند و درس بزرگی برای همگان است.

نورمفیدی افزود: همه آنهایی که مسئولیت دارند و به مردم خدمت می‌کنند باید بدانند هر کسی در هر جایگاهی باشد اگر دلسوزی، صداقت، خدمتگزاری به مردم را سرلوحه قرار دهد قطعا در دل مردم خواهد نشست و مردم نیز او را دوست خواهند داشت.

وی توضیح داد: مسئولیت همه را اقبال مردم سنگین‌تر کرده است هر جا هر کسی مسئولیتی دارد باید این مهم را مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه گرگان بیان کرد: قوه مجریه، مقننه، قضائیه رسالت سنگینی برای خدمت به مردم دارند محور کارشان و تمام هم و غم خود را در راستای حل مشکلات مردم قرار دهند.

نورمفیدی با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی مردم مورد توجه مسئولان باشد، افزود: مبارزه با فساد که سرسلسدله کارها و زحمات رئیس‌جمهور شهیدمان بوده است باید ادامه یابد منفذهایی که آنجا احتمال ایجاد فساد بود را بست.

وی با اشاره به اینکه عمل صالح برای هر انسانی می‌ماند، افزود: انسان در گرو اعمال خود است، وقتی انسان عمل خوب و صالح انجام می‌دهد در گرو کارهای خوب خودش است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.