1403-06-01 15:49
211
0
91145
استاندار گلستان در جشنواره شهید رجایی:

دولت سیزدهم تجلی مدل جدید خدمت شد

استاندار گلستان گفت: در دوران طلایی کمتر از سه سال دولت شهید رئیسی یک مدل جدید از خدمت به مردم به نمایش گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در جشنواره شهید رجایی استان گلستان با بیان اینکه نظام اجرایی استان به سمت تعالی در حرکت است، اظهار کرد: جشنواره شهید رجایی فرصتی برای تجلیل از دستگاه‌هایی است که در ارزیابی محورهای خدمت به مردم بالاترین نمره را کسب کردند.

وی خدمت بی‌منت به مردم را الگوی ماندگار دولت شهید رئیسی دانست و افزود: معتقدیم همه کسانی که برای مردم خدمت می‌کنند شایسته تقدیر و تجلیل هستند.

استاندار گلستان ابراز کرد: در ارزیابی‌ها رشد قابل قبولی را شاهد بودیم که نشان می‌دهد نظام اجرایی و مدیریتی استان به سمت تعالی در حرکت است.

زنگانه بیان کرد: در قرارگاه خبری شهید رجایی که یک ابتکار خلاقانه بود، مدیران در این قرارگاه خدمت صادقانه به مردم را در دولت شهید جمهور برای مردم ترسیم کردند.

وی توضیح داد: در این دوران طلایی کمتر از سه سال تمامی مدیران در سطح کشور و به خصوص در استان گلستان جهاد شبانه‌روزی را اجرا کردند و یک مدل جدید از خدمت به مردم را به نمایش گذاشتند.

زنگانه بیان کرد: در پایان فعالیتم در استان تمام اقدامات انجام شده و برنامه‌های نیمه تمام مانده اساسی مفید برای استان را به استاندار آینده ارائه خواهم کرد و آن را در اختیار آحاد مردم استان گلستان قرار خواهم داد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.