1402-09-29 15:18
311
0
87992
مشاور دبیرکل جامعه زینب (س) کشور در گلستان:

دولت سیزدهم نیروهای نخبه و انقلابی را بکارگیری کند

مشاور دبیرکل جامعه زینب (س) کشور در گلستان گفت: دولت در بکارگیری نیروی‌های نخبه و متعهد بالاخص بانوان در تصمیم گیری‌های راهبردی استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مهدیه شاهینی از مردم استان گلستان برای حضور گسترده در استقبال از رئیس‌جمهور دعوت کرد و افزود: ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ استان گلستان برای دومین بار میزبانِ دولتِ مردمی و شخص رئیس جمهور خواهد بود تا با حضور پرشکوه مردم عزیز شاهد تجلی وحدت و بلوغ سیاسی و قدرشناسی مردم این سرزمین باشیم تا در حافظه تاریخی این دیار به یادگار بماند.

وی ابراز امیدواری کرد ماحصل این سفر، نقطه عطفی در تسهیل ارتباط محورهای مهم شاهراهی استان و بکارگیری نیروی‌های نخبه، انقلابی، متعهد، متخصص و ولایی بالاخص بانوان در تصمیم گیری‌های راهبردی برای آینده پر خیر و برکت استان شهید پرور گلستان باشد.

مشاور دبیرکل جامعه زینب (س) کشور در گلستان گفت: مردم همیشه در صحنه و آگاه استان گلستان برای شرکت در مراسم استقبال از سفر حضرت آیت الله رئیسی در روز پنج شنبه ۳۰ آذر ماه۱۴۰۲، حضور پیدا کنند.

شاهینی ادامه داد: حضور مردم عزیز در این مراسم، مانند گذشته و تاریخِ سرفرازِ استان گلستان، نشان خواهد داد که این استان می‌تواند نقش کلیدی و موثری در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مهر تاییدی بر تلاش‌های جهادی و ثمربخش دولت سیزدهم و رقم زدن تاریخ امیدآفرین و نشاط بخشِ معاصرِ ایران اسلامیِ عزیزمان ایفا نماید، و با این حضور قدردانی خود را از خادمان مخلص و تلاشگر به نمایش خواهند گذاشت و بار دیگر روحیه انقلابی و مهمان نوازی خویش را متجلی می‌کنند.

وی گفت: امیدواریم به مدد عنایات حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در راستای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دومین سفر هیئت دولت به استان، نیز نتایجی سرشار از رحمت و توسعه برای مردمانی داشته باشد که از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره در میدان ‌های مختلف شایستگی خویش را به نحو احسن به اثبات رسانده‎اند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.