1403-03-03 10:23
228
0
90117
قابی ماندگار از حضور مثال‌زدنی گلستانی‌ها برای شهیدجمهور؛

«رئیسی» با مشارکت حداکثری مردم دوباره «منتخب ملت» شد

امروز همه برای گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت و همراهانش؛ خود را به مصلای وحدت گرگان رساندند تا عشق و ارادت‌شان به رئی‌ جمهور مردمی و خستگی‌ناپذیر نشان دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سمیرا رجبی- خیابان‌های منتهی به مصلای گرگان مملو از جمعیت شده است و قاب دوربین‌ها یارای گنجاندن تصاویر انبوه جمعیت را در خود ندارد باید هزاران مرحبا و آفرین به این مردم قدرشناس و ولایی گفت که اینچنین برای تشکر از رئیس جمهور خدمتگزارشان به میدان آمدند.

وقتی به جمعیتی که برای مراسم گرامیداشت آقای رئیسی آمده بودند می‌نگرم، اشک‌های پی در پی مردم برای فراغ رئیس‌جمهورشان حال هرکسی را دگرگون می‌کند هنوز باورش بر تک تک‌مان سخت است چقدر زود از میان‌مان پرکشید و رفت.

*مردم قدردان خدمات ماندگار رئیسی در گلستان

به گوشه گوشه شهر که نگاه می‌کنی رنگ عزا به خود گرفته است همه در سوگ فراق آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش رخت سیاه بر تن کردند بغض سنگینی تمام شهر را فرا گرفته است بوی غم از در و دیوار شهر می‌بارد.

مردم این خطه سرسبز هنوز سفر استانی آقای رئیسی به شهر و استان‌شان را فراموش نکردند خدمات ارزشمندی که توسط آقای رئیسی جاودانه شد.

هنوز صوت صدای آقای رئیسی در گوشمان هست که می‌گفت «برای خدمت آمدم و از زخم زبان‌ها مانند استادم شهید بهشتی نمی‌هراسم اگر حاج قاسم خسته شد ما هم خسته می‌شویم».

خسته نباشید ای بزرگ مرد که هر چه وعده داده بودی به وعده‌هایت جامه عمل پوشاندی.

*تلاش‌های خالصانه‌تان بالاخره جواب داد

شجاعتت مثال‌زدنی بود وقتی در قلب آمریکا در سازمان ملل و جلوی لنز هزاران دوربین با افتخار عکس حاج قاسم را بالای سر بردی و تقاضای اجرای عدالت کردی، با افتخار بر کتاب مقدس و نورانی قرآن بوسه زدی و بلند گفتی «آتش توهین و تحریف، حریف حقیقت قرآن نمی‌شود» حقیقتا به تو افتخار کردیم .

همیشه باعث افتخار ایران بودی همیشه از اقتدارت در برابر غربی‌ها به خود بالیدیم چقدر عزتمندانه با دنیا تعامل برقرار کردی یادت برای همیشه در قلبمان زنده و ماندگار خواهد بود.

آقای امیرعبداللهیان کجایید ببینید تلاش‌های خالصانه‌تان بالاخره جواب داد دیروز کشورهای اسپانیا، نروژ و ایرلند کشور فلسطین را به رسمیت شناختند و صهیونیست‌ها سفیران خود در این کشورها را فراخواندند کاش شهید امیرعبدالهیان بود و این روز را می‌دید.

روزی که مجلس عراق اخراج آمریکا از این کشور را تصویب کرد، گفتیم کاش حاج قاسم بود و می‌دید. 

*یلدای فراموش‌نشدنی خدمت

امروز با مشارکت حداکثری مردم و اکثریت آرا دوباره «منتخب مردم» شدید مردم در مراسم تشییع پیکر مطهرتان در تبریز، قم و تهران سنگ تمام گذاشتند الحق و الانصاف یاد شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی را دوباره برایمان زنده کردید.

آقای رئیسی مردم گلستان هیچگاه ورودتان در صبح جمعه طوفانی به گلستان را از یاد نخواهند برد هیچگاه دومین سفرتان به گلستان آنهم در شب یلدا را فراموش نخواهند کرد که چطور از روزهای تعطیلات خود برای خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات مردم گذشتید همه این خاطره‌ها برایمان به یادگار ماند و چه زیبا حضرت آقا فرمودند «رئیسی عزیز خستگی‌ناپذیر بود».

* خدا خریدار خدمات خالصانه است

یکی از شهروندان گلستان در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی و هیئت همراهشان گفت: وقتی خبر شهادت‌شان را شنیدم خیلی گریه کردم مرد بسیار پاک، خاکی و مردمی بود برای آبادانی مملکت بسیار تلاش کرد لیاقت شهید شدن را داشت.

بانوی گلستانی اینطور در وصف شهیدجمهور گفت: کار خالصانه را خدا خریداری می‌کند آقای رئیسی واقعا فرد مخلص و مردمی بود تا کسی شهید نباشد شهید نمی‌شود آقای رئیسی تعطیلی در کار برایش بی‌معنا بود و خدا او را اینچنین در آغوش کشید.

یک شهروند گلستانی در حالی که اشک بر چهره‌اش نمایان بود افزود: هنوز در بهت و شوک هستم اصلا باورم نمی‌شود آقای رئیسی را برای همیشه از دست دادیم انگار یکی از عزیزترین نزدیکانم را از دست دادم او بسیار پرتلاش بود و روحیه خستگی‌ناپذیری داشت خدا کند در آن دنیا شفاعت ما را هم بکند.

وقتی شنیدم بالگرد حامل رئیس‌جمهورمان در کوههای ورزقان سقوط کرد تا صبح نخوابیدم و برایشان دعا کردم او مرد شعار دادن نبود بلکه مرد عمل بود واقعا دلسوزانه به مردم خدمت می‌کرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.