1403-03-05 18:21
208
0
90149
یک کارشناس مذهبی:

رئیس‌جمهور آینده باید در تراز شهید رئیسی باشد

یک کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی کلمه یک مسئول در تراز انقلاب اسلامی بود، گفت: رئیس‌جمهور آینده باید در تراز شهید رئیسی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام عباس شفیعی عصر امروز در جمع مردم روستای یامپی شهرستان آق‌قلا ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه اظهار کرد: باید کسی را برای ریاست‌جمهوری انتخاب کنیم که راه شهدای خدمت را ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی کلمه یک مسئول در تراز انقلاب اسلامی بود، گفت: رئیس‌جمهور آینده باید در تراز شهید رئیسی باشد، از این پس این شیوه برای مدیران و مسئولان کشور یک الگو خواهد شد.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه رفتن آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه ضایعه و خسارت بزرگی است، خاطرنشان کرد: اما همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، در روند تکاملی انقلاب اسلامی هیچ خللی بوجود نمی‌آید و کشور مسیر خدمتی خود را با قدرت بیشتر طی خواهد کرد.

شفیعی ادامه داد: آنچه که آیت‌الله رئیسی را ماندگار و محبوب قلبها کرد اخلاق، اخلاص، گوش به فرمان ولی زمان بودن، روحیه خدمتگزاری و مردمی بودن ایشان بوده است و این روحیه همواره باید در بین سایر مسئولین وجود داشته باشد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری هشتم تیر گفت: برای تداوم راه شهید رئیسی و شهدای خدمت باید در انتخابات آینده حضوری فعال و حداکثری داشته باشیم و به کسی که روحیه خدمتگزاری بیشتری دارد و از جنس آیت‌الله رئیسی است رأی بدهيم تا همواره مسیر خدمت رسانی صادقانه و بدون منت در کشور ساری و جاری باشد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.