1403-04-08 09:01
123
0
90511
رئیس ستاد انتخابات گلستان:

رتبه دوم شروع «انتخابات برخط» به گلستان رسید

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به فعال شدن یک‌هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در استان گلستان در ساعت هشت صبح امروز گفت: بر این اساس گلستان توانست رتبه دوم شروع «انتخابات برخط» را کسب کند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سیدعلی مهاجر صبح امروز در ستاد خبری انتخابات استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان جزو دومین استان در کشور است که انتخابات برخط را آغاز کرد، یکهزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای ساعت هشت صبح امروز فرایند رای گیری را آغاز کردند.

وی در خصوص آخرین وضعیت حضور مردم در شعب اخذ رای در استان گلستان گفت: حدد ۲۴ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، بازرسی از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح امروز تلاش کردند تا فرایند اجرای انتخابات را در ساعت مقرر برگزار کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان افزود: گلستان جزو استان‌های پیشرو در راه‌اندازی شعب بود ۶۷۳ شعب در شهرها و ۸۴۲ شعب در روستاها فعال شده است که برای انتخابات رای مردم را جمع‌اوری می‌کنند.

مهاجر با بیان اینکه نماینده نامزدهای ریاست‌جمهوری در شعب اخذ رای حضور دارند، ابراز کرد: ۹۶۰ نفر از نماینده نامزدها در شعب اخذ رای هستند و فرایند انتخابات را نظارت می‌کنند.

وی گفت: مردم با دست داشتن یکی از دو سند هویتی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند ۹ هزار و ۶۴۳ رای اولی در استان داریم، همیاران رای نیز کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌های خود در انتخابات شرکت کردند.

مهاجر بیان کرد: یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ واجد شرایط در استان گلستان برای تعیین رئیس جمهور در انتخابات شرکت می‌کنند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.