1402-08-09 12:26
768
0
87229
با تبدیل جمعه‌های تعطیل به جمعه‌های خدمت؛

رتبه سوم ارتباطات مردمی کشور به گلستان رسید

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از زحمات استاندار گلستان در حوزه ارتباطات مردمی و کسب رتبه سوم کشور تقدیر کرد.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام احمد صالحی امروز در دیدار با زنگانه استاندار گلستان از زحمات و تلاش های ایشان در حوزه ارتباطات مردمی و کسب رتبه سوم کشور تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات منحصر به فردی در استان گلستان در حوزه ارتباطات مردمی صورت گرفته است، افزود: سفرهای شهرستانی و احصای نظام مسائل استان و پیگیری موضوعات و تبیین دستاوردهای دولت از جمله این اقدامات است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: در گلستان تلاش شده جمعه‌های تعطیل به جمعه‌های خدمت تبدیل شود و در این مسیر تلاش تمامی مدیران استان شایسته تقدیر است.

به گفته صالحی؛ توجه به هیئت‌های اندیشه‌ورز، قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی، ساماندهی گروه‌های جهادی و پروژه پیشرفت روستا محور با مشارکت ۱۱۰ روستا در این راستا صورت گرفته است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته ارباب رجوع امروز می‌داند چگونه با مسئولان ارتباط گیرد و سفرهای شهرستانی،‌ میزهای خدمت، دیدارهای مردمی از جمله اتفاقات مستمر در استان گلستان طی دوسال اخیر بوده است.

در این جلسه دکتر زنگانه استاندار گلستان نیز با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: حکمرانی مردمی با مشارکت دستگاه‌های مختلف در حال اجرای، رسیدگی به امورات محلات کمتر برخوردار در استان و همچنین بسترهای ایجاد شده جهت ارتباطات مردمی که از آغاز دولت سیزدهم در استان شکل گرفته است، نشانگر اهمیت این موضوع در گلستان است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.