1402-10-16 08:26
886
0
88247
با بررسی صلاحیت داوطلبین مشخص شد؛

رقابت ۴۵ نفر برای هر کرسی بهارستان در گلستان

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان گفت: در استان گلستان برای هر کرسی نمایندگی مجلس ۴۵ نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حمیدرضا بهمنی‌نژاد امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پایان مهلت ۵۰ روزه رسیدگی به صلاحیت داوطلبین مجلس شورای اسلامی در هیئت نظارت استان و هیات مرکزی نظارت، نتایج رسیدگی به صلاحیت‌ها به فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه اعلام شد.

بهمنی‌نژاد در تشریح نتایج بررسی صلاحیت داوطلبین افزود: در این مرحله پرونده ۵۱۷ نفر از داوطلبین انتخابات مجلس در هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی نظارت مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گفته وی؛ از این تعداد صلاحیت ۳۱۳ نفر معادل ۶۱ درصد از کل داوطلبین مورد تایید هیئت مرکزی نظارت قرار گرفته است که نویددهنده برگزاری انتخاباتی رقابتی و پرشور در یازدهم اسفند است.

رئیس هیئت نظارت استان افزود: در استان گلستان برای هفت کرسی نمایندگی مجلس ۴۵ نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد، این در حالی است که معدل رقابت داوطلبین در کل کشور ۳۸ نفر به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس است.

بهمنی‌نژاد در مورد نحوه رسیدگی به شکایات داوطلبین گفت: آن دسته از داوطلبینی که صلاحیت آن‌ها تایید نشده و یا احراز نشده است می‌توانند به مدت ۳ روز از تاریخ ۱۷ دی ماه با مراجعه به سامانه داوطلب شکایت خود را به صورت غیرحضوری ثبت کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.