1402-08-19 13:45
3819
4
87377
امام جمعه موقت گرگان:

رژیم غاصب صهیونیستی به پایان خود نزدیک شده است

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به فاجعه خونین و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه گفت: رژیم غاصب به پایان عمر خود نزدیک شده است.

به گزارش گلستان ما- رضا روشنی؛ حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز گرگان با اشاره به موضوع فلسطین اظهار کرد: جهان شاهد جنایات رژیم صهیونسیتی است و این رژیم غاصب به پایان عمر خود رسیده است.

وی با محکوم کردن نسل‌کشی در نوار غزه افزود: فلسطین باید آزاد شود، وعده قرآن پیروزی جبهه حق است و سرزمین‌های اشغالی از دست رژیم اشغالگر آزاد می‌شود.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به نقض حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی بیان کرد: تاریخ به یاد ندارد که جنگی تاکنون به این شکل رخ داده باشد که یکی از طرفین درگیری‌ها اقدام به نسل‌کشی به صورت صریح، شفاف و واضح کند.

برقرار با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی علاوه بر محاصره غزه دست به جنایات متعددی با فاجعه خونین و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه زده است، گفت:رژیم غاصب تاکنون بیش از پنج هزار کودک و حدود سه هزار زن را شهید کرد.

به گفته وی؛ این رژیم علاوه بر این دست به بستن مسیر‌های ورودی کمک‌های بشردوستانه کرده که این اقدام هم از فجیع‌ترین اقدامات جنگی است.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه سکوت در برابر جنایات صهیونیستی یک طلم بزرگ است، گفت: تعجب مسلمانان جهان در این است که دولت‌های جهانی این جنایات را می‌بینند، اما جرات حرف زدن ندارند و از ترس آمریکا، خود را به خواب زده‌اند.

به گفته برقرار؛ بسیاری از دولت‌های جهان به ویژه کشور‌های اسلامی تلاش در برقراری صلح دارند، اما نخست وزیر رژیم صهیونسیتی حاضر به پذیرش این پیشنهاد نیست دلیل عدم پذیرش صلح و آتش‌بس این است که یهودیان معتقدند در جنگ باید همه طرف‌های مقابل را به قتل رساند.

وی با اشاره به فاجعه خونین و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه گفت: رژیم غاصب به پایان عمر خود نزدیک شده است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.