1402-10-20 11:03
592
0
88311
خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان:

سرباز انقلاب برای مشارکت حداکثری قلم می‌زند

خطیب هیئت شهدای رسانه گلستان با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات از مطالبات مهم رهبری است، گفت: سرباز انقلاب برای مشارکت حداکثری قلم می‌زند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام سید حبیب ا... حسینی امروز در مراسم هفتگی شهدای رسانه استان گلستان با اشاره به فضیلت ماه رجب اظهار کرد: در آستانه ماه باعظمت رجب قرار داریم اولین مناسبت رجبیه شهادت امام هادی (ع) است خواندن زیارت جامعه کبیره توصیه و سفارش شده؛ این زیارت منشور امام‌شناسی و راهگشای مشکلات جامعه است.

وی با اشاره به اینکه باید بزرگترین مبلغ ولایت باشیم، افزود: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری مشارکت حدکثری در انتخابات است، در حقیقت انتخابات ۱۱ اسفند امسال حکم شب عملیات را دارد که باید مردم را برای حضور پرشور پای صندوق‌های رای دعوت کنیم.

خطیب هیئت شهدای رسانه استان گلستان تاکید کرد: تا زمان برگزاری انتخابات کمتر از دو ماه دیگر زمان باقی است باید مجاهدت کرد، شب و روز نداشت، دشمن برنامه‌ریزی کرده تا حضور مردم در این عرصه کمرنگ شود، باید هوشیار باشیم و نگذاریم مردم دلسرد شوند.

حسینی با اشاره به اینکه ما به نصرت خدا معتقد هستیم، گفت: مشارکت برای تهییج مردم در انتخابات جزو رسالت‌های اصلی نخبگان و فعالان رسانه‌ای است، امروز دستور حضرت آقا مشارکت در این عرصه سیاسی است کسی که می‌خواهد ولایت را یاری کند باید برای انتخابات پررنگ در جامعه روشنگری و تلاش کند.

وی ادامه داد: اگر مبلغ ولایت باشیم باید فکرمان هم ولایی باشد، کسی که ولایتمدار باشد هیچگاه اسیر توهم نمی‌شود و به جای توکل به خدا به کدخدا توکل نمی‌کند، چنینی افرادی حجاب را زیبایی می‌بینند نه بی‌حیایی را؛ انسان ولایتمدار چراغ راه را گم نمی‌کند و دچار خطا نمی‌شود.

خطیب هیئت شهدای رسانه استان گلستان توضیح داد: اگر انسان فکرش ولایتمدار باشد در مسیر درست پیش می‌رود، انسان‌های واقع‌گرا در جامعه انسان‌های انقلابی هستند و دچار افراط و تفریط نمی‌شوند.

حسینی خطاب به کاندیداهای انتخابات ابراز کرد: به هیچ عنوان برای بعد از دوره مسئولیت خودتان کیسه ندوزید اگر انسان فکرش ولایتمدار باشد در مسیر حق پیش می‌رود انسانهایی که اهل تفریط و افراط نیستند در مسیر الهی پیش می‌روند مبلغ ولایت باید احساس ولایی داشته باشد ما با دنیا مشکل نداریم اما با هرکسی رفیق نمی‌شویم ما مخالف ظلم در تمام دنیا هستیم و همچنین دوست مظلوم در تمام عالم هستیم.

وی افزود: نتیجه احساس ولایی می‌شود شخصیتی همچون شهید قاسم سلیمانی که وقتی به او پیشنهاد شد گزینه انتخابات شود فرمود من نامزد گلوله‌ها هستم این درحالی است که او موفقترین فرمانده نظامی بود و در همان وقت سرلشکر سلامی را به عنوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی کرد نتیجه ولایتمداری می‌شود شخصیتی همچون شهید سید رضی موسوی و یا شهید فخری زاده و امثالهم.

سخنران هیئت شهدای رسانه گلستان سومین عامل ولایت مداری را اخلاص در عمل برشمرد و گفت: حاج قاسم دشمن شناس بود باید احساس‌مان را با ولایت فقیه گره بزنیم باید عمل‌مان را ولایی کنیم انسان ولایت مدار با قلمش، ولی خدا را یاری می‌کند و با تمام وجودش خود را وقف ولایت فقیه می‌کند.

 

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.