1403-04-16 09:42
334
0
90608
در دور دوم انتخابات؛

نرخ مشارکت گلستان ۱۰ درصد بیشتر شد

رئیس ستاد انتخابات گلستان با اشاره به مشارکت ۵۰٫۵۵ درصدی مردم استان در دومین مرحله انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: سرعت مشارکت در دور دوم انتخابات ۱۰ درصد بیشتر شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سیدعلی مهاجر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان مشارکت مردم در دومین مرحله انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۰ درصد نسبت به مرحله اول بیشتر شد و نرخ مشارکت ۵۰٫۵۵ درصدی برای مردم استان به ثبت رسید.

وی افزود: مردم شهرستان‌های مینودشت و گالیکش با مشارکت ۶۰ درصدی پای کار انتخابات آمدند و شهرهای رامیان، آزادشهر، مراوه‌تپه و بندرگز و علی‌آبادکتول بالای ۵۰ درصد مشارکت مردم در انتخابات ثبت شد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اینکه مردم و مقام معظم رهبری پیروز میدان هستند، گفت: مردم انتخاب کردند راه شهید جمهورشان را از این مسیر طی کنند امیدواریم که مورد رضایت خداوند باشد.

مهاجر توضیح کرد: ۷۲۵ هزار و ۷۲۹ نفر از واجدان شرایط در انتخابات شرکت کردند که ۴۱۶ هزار و ۶۸۲ نفر به مسعود پزشکیان رای دادند و سعید جلیلی با ۲۹۵ هزار و ۳۴۸ از مردم استان گلستان رای اعتماد گرفت.

وی با ابراز امیدواری از استمرار خلق حماسه ادامه خدمت به مردم تاکید کرد: دوره رقابت‌ها تمام شده دوره رفاقت‌ها و همدلی شروع شده است، کا مسئولان برای خدمت به مردم صادقانه تلاش کنند.

نادری: انتخابات بدون نقص انجام شد

فرماندار گرگان با قدردانی از مشارکت مردم در حضور حداکثری در انتخابات گفت: مردم کاری کارستان کردند، بیشترین تعداد شعب اخذ رای به تعداد ۲۶۳ شعبه در مرکز گلستان استقرار داشت، به گونه‌ای که یک بخش مستقل بهاران با ۵۰ شعبه و ۲۱۳ شعبه در شهر گرگان و مرکزی نسبت به جمع‌آوری آرای مردم اقدام شد.

اسماعیل نادری با اشاره به اینکه کار انتخابات بدون نقص انجام گرفت، افزود: مردم همواره با حضور معنادار خود در بزنگاه‌ها پای کار آمدند و وظیفه اسلامی خود را ادا کردند.

به گفته وی؛ ۱۷۶ هزار نفر از واجدان شرایط در انتخابات شهرستان گرگان شرکت کردند که نسبت به دور اول هفت درصد میزان مشارکت بیشتر بود مشارکت ۵۰ درصدی را شاهد بویم که جای شکر دارد.

فرماندار گرگان توضیح داد: این مشارکت یک پشتوانه خوبی برای مسئولان و نظام است که در عرصه‌های مختلف بتواند آنچه حق مطلب است برای مردم به جای آورد در هر عرصه‌ای که رقابت است باید یک نفر سکان را به دست بگیرد.  

نادری بیان کرد: بعد از رقابت‌ها باید رفاقت جایگزین باشد همه باید کمک کنیم که برای اعتلای نظام اسلامی قدم برداریم چرا که برای این نظام مقدس خون‌های زیادی ریخته شده است که باید انقلاب اسلامی در سطح جهان بدرخشد همه ایرانی‌ها باید دل در گرو این نظام الهی داشته باشند تا روز به روز شاهد موفقیت‌ها و اقتدار آن باشیم.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.