1402-10-01 14:16
530
0
88059
امام جمعه موقت گرگان:

سفرهای استانی دولت بستر‌ساز امیدآفرینی است

امام جمعه موقت گرگان بر لزوم حل مشکلات مردم تاکید کرد و سفرهای استانی دولت را در گره‌گشایی مسائل مهم خواند و آن را بسترساز امیدآفرینی دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: سفرهای استانی دولت با هدف رفع مشکلات مردم بسیار خوب است و این رویکرد امیدآفرینی را در جامعه تقویت می‌کند.

وی با اشاره به حملات رژیم جعلی صهیونیستی به مردم مظلوم غزه افزود: از مهمترین دلایلی که رژیم فاسد اسرائیل به خود اجازه می‌دهد به مردم مظلوم غزه و فلسطین حمله کند این است که آن‌ها تجهیزات جنگی مجهز برای دفاع از خود ندارند.

امام جمعه موقت گرگان با برشمردن خوی وحشی‌گری رژیم صهیونسیتی تصریح کرد: کشور ما هم باید با تقویت بنیه دفاعی به‌روز شود تا دشمنان جرأت تعرض پیدا نکنند.

وی با اشاره به توصیه قرآن نسبت به تجهیز قوای دفاعی گفت: مسلمانان باید خود را به مجهزترین امکانات دفاعی و تسهیلات نظامی مجهز کنند تا دشمنان نتوانند به آنها چشم طمع داشته باشند.

لیوانی افزود: اگر مردم فلسطین و غزه نیز همانند رژیم جعلی اسرائیل به انواع تانک‌های پیشرفته، موشک‌های دور برد و تجهیزات نظامی مجهز بودند، اسرائیل هرگز جرأت نمی‌کرد با این آن‌ها وارد جنگ شود و اگر هم جنگی صورت می‌گرفت در کمترین زمان ممکن به پایان می‌رسید.

وی گفت: تقویت بنیه نظامی یک دفاع موثر در مقابل دشمنان است، اگر کشور عزیز ما در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب همانند امروز به تجهیزات نظامی به روز و پیشرفته مجهز بود، کشور عراق جرأت تجاوز به کشور ما را نداشت و این همه خسارت به کشور وارد نمی‌شد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.