1403-06-28 11:05
135
0
91428
جانشین فرمانده سپاه نینوا:

سواد رسانه مانع غرق شدن در گرداب مجازی می‌شود

جانشین فرمانده سپاه نینوا گفت: باید جامعه مخاطب به ویژه جوانان را با سواد رسانه قوی کنیم تا در گرداب ترفندهای رسانه‌ای دشمن قرار نگیرند و غرق نشوند و با اهداف دشمن نیز مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار سید موسی حسینی صبح امروز در گردهمایی فعالان فضای مجازی و سواد رسانه استان گلستان اظهار کرد: ثمرات هفته وحدت که برگرفته از عمق بینش حکیمانه و دوراندیشی امام خمینی (ره) است موفقیت‌های زیای نصیب امت اسلامی کرد.

وی افزود: ما در تاریخ اسلام می‌بینیم که حوزه وحدت هر گاه مستحکم بوده است جلوی نفوذ و انحراف گرفته شد.، هر گاه همه در محور ولایت گرد آمدند، اسلام در اوج قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گفت: در دوره ائمه اطهار (ع) آن جایی که اختلاف و انحراف به وجود آمده است اسلام از مسیر اصلی خود خارج شد و ائمه اطهار بر علیه اختلاف و انحراف قیام کردند اوج این مراقبت در دوره سیدالشهداء (ع) رخ داد و در مقابل انحراف ایستادگی کردند.

حسینی با اشاره به اینکه عدم وحدت به موفقیت ختم نمی‌شود، ابراز کرد: آن دوران که جمعی به سیدالشهداء نامه نوشتند اما به دلیلی آن جمع کثیر از هم پاشید و نتوانست در کنار امام جامعه بایستد به خاطر نفوذ و تهدید شاهد تشتت در جهان اسلام بودیم و امام با 72 تن در صحرای کربلا تنها ماند.

وی تاکید کرد: اختلاف و نفوذ، دوری از ولایت، نشناختن ولایت، تشخیص ندادن حق و باطل سبب انحراف جامعه از مسیر درست می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گفت: در زمان انقلاب اسلامی شاهد رشد و بالندگی و پویایی اسلام هستیم و اسلام تجدید حیات می‌شود، حاکمیت اسلامی تجدید حیات می‌شود و با هفته وحدت جلوی هرگونه تفرقه‌افکنی با درایت و حکمت امام راحل گرفته می‌شود و بعد از آن نشر تفکر اسلام را شاهد هستیم.

حسینی افزود: نظریه غربی بر این باور است که انقلاب‌ها طول موج و چهار مرحله دارند آنها اعتقاد دارند حادث شدن، اوج، تثبیت و افول انقلاب جزو چهار مرحله حتمی برای تمام انقلاب‌ها است اما در حوزه اسلامی به دلیل آن‌که وحدت داریم این چهار مرحله برایش صدق نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همیشه از منشاء تولید موج در جهان اسلام غافل است، ابراز کرد: در جهان اسلام این منشاء شی یا پدیده خارجی نیست بلکه منشاء تولید موج چشمه جوشان معارف ناب است که در دریای بیکران اسلام تولید موج می‌کند و این چشمه جوشان هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گفت: انوار جمهوری اسلامی را در دنیا می‌بینید وقتی اسلام ناب به صورت کامل و جامع مطرح و الگویی از آن در ام‌القرای اسلامی ارائه می‌شود حق‌پذیری، دفاع از مظلوم، مقابله با ظالم و عدالت در جهان گسترش پیدا می‌کند.

حسینی توضیح داد: امروز دفاع از مردم مظلوم غزه منوط به مردم مسلمان نیست، جهان امروز هویت ددمنشانه دشمنان را به چالش می‌کشد.

وی گفت: اگر وحدت به شکل واقعی شکل بگیرد انوار آن دنیا را درمی‌نوردد قطعه کوچکی را در حوزه امت اسلامی شاهد هستیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا افزود: بخشی از زیرساخت‌های فضای مجازی در دست دشمن است و بخشی در اختیار ما قرار دارد باید جامعه مخاطب به ویژه جوانان را با سواد رسانه قوی کنیم که اینها بدانند ترفند دشمن چیست تا در گرداب ترفندهای رسانه‌ای دشمن قرار نگیرد و غرق نشود و با اهداف دشمن مقابله کنند.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.