1403-07-07 21:11
53
0
91557
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

شهادت سید مقاومت آغاز فتح بزرگ است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه فرهنگ مقاومت جهانی شده است، گفت: شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان آغاز یک فتح بزرگ است و تحقق آزادی قدس شریف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام رضا دیلمی امشب در اجتماع مردم گرگان در حمایت از مردم غزه و لبنان ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهار کرد: شهادت این مجاهد بزرگ نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را نزدیک کرده است.

وی با اشاره به اینکه سید مقاومت پای عهد انقلابی خودش با شهدا ایستاد و لحظه‌ای عقب‌نشینی نکرد، افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای عظیمی که سید مقاومت در جبهه مقاومت و برای نهادینه‌سازی این فرهنگ بی‌بدیل و تمدن‌ساز محقق کرد ایده و فرهنگ مقاومت بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان  گ فت: گاهی از فرهنگ مقاومت به عنوان صبر و تحمل و پایداری یاد می‌کنیم در حالیکه این مقاومت است اما همه مفهوم مقاومت این نیست.

دیلمی ادامه داد: مقاومت یعنی فتح سنگر به سنگر، مقاومت یعنی توقف‌ناپذیری مقاومت یعنی حسین بن علی، مقاومت یعنی ابوالفضل العباس، مقاومت یعنی سردار سلیمانی، مقاومت یعنی شهید مغنیه، مقاومت یعنی خون همه شهدای جبهه مقاومت که تا آخرین لحظه پای عهدشان با اسلام ناب، قرآن و مکتب سیدالشهدا ایستادگی کردند.

وی با تاکید بر اینکه در سایه فرهنگ مقاومت دستاوردهای عظیمی برای اسلام ناب محقق شد، تصریح کرد: اولین دستاورد این بود که شاهرگ سیطره جهان غرب و آمریکا در منطقه و جهان قطع شد سیطره‌ای که آن‌ها به عنوان یک هژمونی پوشالی برای خودشان ترسیم کرده بودند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: اما جبهه مقاومت مقتدرانه این سیطره پوشالی و خباثت‌آلود رژیم غاصب صهیونیستی را قطع کرد.

دیلمی با تاکید بر اینکه مقاومت در جهان جهانی شده است، گفت: امروز در میادین لندن و آمریکا همه صحبت از حذف جریان صهیونیستی و مبارزه با طواغیت عالم می‌کنند، این نشان می‌دهد که جبهه مقاومت جهانی شد.

وی تصریح کرد: نکته دیگر اینکه اثبات حقانیت انقلاب شکوهمند اسلامی محقق شد این حرفی است که همان روز اول امام راحل فرمود که آمریکا شیطان اعظم است و رمی جمرات انقلاب اسلامی شعار مرگ بر آمریکا بود و هنوز بعد از ۴۵ سال این ملت هوشیار و جبهه مقاومت اراده‌ و عزم‌شان مقابله با استکبار جهانی و حذف رژیم جعلی صهیونیستی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: مقاومت باعث شد حقانیت گفتمان متعالی ولایت مطلقه فقیه بر همگان هویدا شود لذا امروز شناخت عرصه و میدان، شناخت طاغوت و مقابله با طاغوت یک تکلیف است.

دیلمی با اشاره به اینکه همه ما نسبت به خودآگاهی و مفهوم مقاومت تکلیف داریم، افزود: جهاد تبیین امروز ما این است ابعاد و دستاوردهای عظیم و بی‌بدیل فرهنگ مقاومت را سینه به سینه منتقل کنیم.

وی افزود: ما این‌ها را از مکتب سیدالشهدا آموختیم که سر به نیزه می‌دهیم اما تن به ذلت هرگز، ما این‌ها را آموختیم شهادت اوج عزت و اقتدار ما است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان خطاب به افراد نفوذی و مستکبران عالم تصریح کرد: بشنوید شهادت اوج عزت و اوج اقتدار ما است و مولفه تمدن ساز است پس ما را از شهادت نترسانید ما به استقبال شهادت می‌رویم و تا آخرین لحظه در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

دیلمی گفت: شهادت اوج عزت و اقتدار ما است این‌ها ابعاد و دستاوردهای عظیم فرهنگ مقاومت بود لذا امروز ایادی استکباری از طریق غول رسانه‌ای خودشان به دنبال ضربه زدن به فرهنگ مقاومت هستند و گره‌های ذهنی ایجاد می‌کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان می‌خواهند نظام محاسباتی مردم را تغییر بدهند اما این ملت هوشیار و بیدار خوب دشمنان را رصد می‌کند سال گذشته اعلام کردند بیش از ۱۰ میلیون نفر در ایران اسلامی ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستند و سال گذشته ثبت‌نام کردند امروز این ملت آماده است که کار را یکسره کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: این مطالبه جدی ملت غیور اسلامی و ایران اسلامی است به برکت انقلاب اسلامی و حضور موثر شهدای بزرگی چون سید حسن نصرالله فرهنگ مقاومت در جهان نهادینه شده است یک روزی دشمنان از حزب الله می‌ترسیدند اما امروز صحبت از حشد الشعبی، حیدریون، فاطمیون، حوثی‌های یمن، نیجریه و ... مقاومت جهانی شد و نتوانستند هیچ غلطی بکنند.

دیلمی تاکید کرد: امروز جهان مقاومت و جبهه مقاومت یک حرف دارد و آن حذف رژیم جعلی صهیونیستی ست که به زودی و با فوریت قطعی شود و اتفاق بیفتد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.