1402-08-29 07:16
793
0
87520
فرمانده سپاه آق‌قلا:

غزه خار چشم صهیونیست‌ها شده است

فرمانده سپاه شهرستان آق‌قلا، گفت: امروز نوار غزه در فضایی کوچک خار چشم دشمنان صهیونیست شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، یعقوب مصطفی‌لو صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای اشغالگر قدس از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون بیش از پنج برابر فاجعه هیروشیما بمب و گلوله بر سر مردم مظلوم غزه ریخته است.

به گفته وی؛ فلسطین خط قرمز مسلمانان است و در صورت حمله دشمنان بر آن بر مسلمانان واجب است که از پاره تن اسلام دفاع کنند در غیر این صورت مسلمان واقعی نیستند.

فرمانده سپاه شهرستان آق‌قلا با اذعان بر اینکه جمهوری اسلامی حرم امن و نور الهی است، تصریح کرد: نظام اسلامی حرمی است که حاج قاسم سلیمانی معتقد به دفاع و حراست از آن بود و در این راه جان خویش را فدا کرد.

وی افزود: دشمن به دنبال خاموش کردن این نور الهی و ویران کردن این حرم است؛ ولی خداوند نمی‌گذارد که خواسته دشمنان تحقق یابد.

به گفته وی؛ استکبار جهانی بعد از اغتشاشات سال گذشته حدود ۸ میلیون محتوا در حوزه خانواده، زن، حجاب و سبک زندگی تولید کرده تا زن مسلمان ایرانی را بی‌ارزش جلوه دهد؛ ولی خداوند مکر آنها را به خودشان برمی‌گرداند.

مصطفی‌لو از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج امسال در سطح شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۴ عنوان برنامه به صورت شاخص از جمله ارائه خدمات پزشکی، آبرسانی به مناطقی که با تنش آبی مواجه هستند.

وی گفت: برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، اعزام رایگان کاروان دختر و فرزندی به مشهد مقدس، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، افتتاح کارگاه خیاطی در روستای «اسلام آباد» و اجرای پویش نذر خون در دو بخش مرکزی و وشمگیر انجام می شود.

مصطفی‌لو ادامه داد: در این هفته تیم پزشکی کامل به مدت ۳ روز به روستای «وحدت اسلامی» بخش وشمگیر اعزام می شوند تا خدمات پزشکی به ساکنان این منطقه ارائه بدهند.

به گفته وی؛ تیم پزشکی سال گذشته در این روستا بیش از یک هزار و ۲۰۰ خدمت دندانپزشکی ارائه داده بود؛ ولی تیم پزشکی امسال همه خدمات پزشکی و بهداشتی را ارائه خواهد کرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.