1402-11-22 20:44
183
0
88780
در پیامی مشترک انجام شد؛

قدردانی از حضور پرشور مردم گلستان در جشن 45 سالگی انقلاب

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار گلستان در پیام مشترکی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در استان و علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در پیام مشترکی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند..

در این پیام مشترک آمده است: مردم همواره عظیم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران بوده‌اند و حتی لحظه‌ای این نظام مقدس را تنها نگذاشته‌اند.

در بخش دیگری از این پیام مشترک تصریح شده است:  حضور کم نظیر مردم استان در همه شهرهای استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال بار دیگر پیوند ناگسستنی مردم و حکومت عدالت محور جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید تا بار دیگر توطئه‌های دشمنان قسم خورده این آب و خاک نقش بر آب شود.

در این پیام آمده است: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در واقع مقدمه‌ای برای مشارکت پرشور مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود تا همچون همیشه با حضور آگاهانه خود برگ زرینی را در کتاب تاریخ انقلاب ثبت و درج نمایند.

در بخش پایانی این پیام مشترک توضیح داده شد: اینجانبان ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از حضور پرشور و همراه با بصیرت مردم شهید پرور استان تقدیر می نماییم و بر این باوریم که در سایه وحدت و انسجام بی نظیر موجود در گلستان، شاهد برگزاری انتخاباتی منحصربفرد در ۱۱ اسفند خواهیم بود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.