1402-10-27 16:32
390
0
88415
با تجمع مردمی- دانشجویی انجام شد؛

قدردانی «پایتخت اقوام» از اقدامات سپاه

امروز پایتخت اقوام نمایش باشکوهی از بصیرت و آگاهی مردم بود، آنها حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌های جنایتکار را اقدامی غرورآفرین خواندند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، پایتخت اقوام امروز شاهد یک تجمع مردمی-دانشجویی در مقابل ساختمان سپاه نینوا استان گلستان بود، اینجا پلاکاردهایی که در دستان دختران و مادران، کودکان و مردان بالا آمده گویای همه چیز است، هم قدردانی از اقدام باصلابت پاسداران برای درهم کوبیدن مقر تروریست‌های پلید و هم ادامه انتقام برای محو غده سرطانی از صفحه تاریخ؛ و به حول و قوه الهی آینده روشن است.

پلاکاردهای دست مردم هم چاشنی تشکر داشت همه مطالبه‌گری؛ گرگانی‌ها همدرد خانواده شهدای کرمانی شده بودند و از سپاه برای تسکین قلب‌های داغدار هم‌وطنانشان قدردانی کردند متن روی برگه‌ها خطاب به پاسداران جالب و خواندنی بود «از طرف دختر کاپشن صورتی از شما ممنونیم»، ، «برادر سپاهی تشکر.تشکر»، «پسران حیدر کرار خشمتان، لبخند بر لبان شهدای کرمان شد»، «برادر سپاهی تا نابودی فتنه، ادامه.. ادامه...»، «راضی هستیم اما قانع نه...»، «این شروع کار است صهیون‌ها تابوت‌هایتان را آماده کنید».

مادر جوانی که کودک شیرخواره‌اش را در بغل داشت خود را به این تجمع رسانده بود تا از طرف همه دختران و مادران این سرزمین از غیورمردان سپاهی قدردانی کند، آری مردم همیشه قدردان هستند، آنها خوب می‌دانند آرامش و امنیت امروزشان اتفاقی نیست و غرش شیرمردان ایرانی است که با توکل به خدا دشمن را به عقب رانده‌اند و محور جبهه مقاومت شدند.

امروز گرگان بار دیگر نمایشی از وحدت و بصیرت شد، فریاد «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» هم شعار مشترک تجمع‌کنندگان بود، آنها خواهان برچیده شدن غده سرطانی و محو و نابودی آن از کره خاکی شدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشنبه شب با پرتاب چهار فروند موشک خیبرشکن مقر گروه تکفیری – تروریستی حزب ترکستانی در ادلب را هدف قرار داد و سپس با چهار فروند از کرمانشاه و هفت فروند موشک از آذربایجان شرقی مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق را که علیه ایران فعالیت می‌کرد به توپ بست و ساعتی بعد با ۹ فروند موشک دیگر مقر تروریست‌ها در ادلب سوریه را با خاک یکسان کرد.

حملات موشکی سپاه نشان داد این نهاد انقلابی همچون گذشته در دفاع از مردم و کشور خود لحظه‌ای کوتاهی نمی‌کند و دشمنان مردم ایران را با اقتدار سر جایشان می‌نشاند.

حملات موشکی سپاه به مقر جاسوسی صهیونیست‌ها در اربیل عراق و تروریست‌ها در ادلب سوریه همچنان دوباره ثابت کرد که سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقرها و تحرکات رژیم صهیونیستی و تروریست‌ها در منطقه، همواره آماده حراست از کیان و مردم خود هستند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.