1402-12-11 18:52
197
0
88998
استاندار گلستان:

مردم گلستان در مشارکت انتخابات سنگ‌تمام گذاشتند

استاندار گلستان با اشاره به آمار معنادار مشارکت جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال در گلستان گفت: مردم گلستان در مشارکت انتخابات سنگ‌تمام گذاشتند پس از پایان رای‌گیری جشن مشارکت سیاسی را خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در ستاد خبری انتخابات استان گلستان اظهار کرد: دشمنان سمپاشی زیادی کردند تا جوانان و مردم را از مشارکت در انتخابات مایوس کنند اما حضور جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال به صورت معناداری بالاست.

وی از مردم خواست تا رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و گفت: مردم گلستان در مشارکت انتخابات سنگ‌تمام گذاشتند ازدحام جمعیت پای صندوق‌های رای زیاد است به دلیل اینکه انتخابات را در کنار روش دستی بصورت الکترونیک هم برگزار می‌کنیم مشارکت در گلستان کم نظیر است در مقایسه با استانهای کشور و اعلام وزارت کشور بیشترین میزان مشارکت را به خود اختصاص داده است.

استاندار گلستان از عوامل اجرایی خواست تا با حوصله و دقت لازم، رای مردم را بگیرند، افزود: فرآیند رای‌گیری تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شده است مردم فرصت را غنیمت شمرده و برای تعیین سرنوشت کشور پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

زنگانه با بیان اینکه پایان رای‌گیری جشن مشارکت را خواهیم داشت، گفت: مردم همانطوی که در بزنگاه‌ها بابصیرت عمل کردند در این انتخابات حماسه دیگری را خلق می‌کنند.

وی افزود: به همه مردم چند تهعد داده بودیم که انتخابات کاملا مشارکتی را برگزار کنیم انتخابات به صورت جدی و رقابتی است از تمام سلایق سیاسی و قومیتی حضور دارند.

استاندار گلستان بیان کرد: انتخابات سالم در گلستان در حال برگزاری است، گزارش مردمی به صورت نقطه‌ای و سریع را دریافت می‌کنیم اجازه نمی‌دهیم انتخابات تحت حواشی قرار بگیرد با همدلی که صورت گرفته عملیات انتخابات به خوبی و با سلامت کامل در حال اجراست.

زنگانه با دبیان اینکه بیش از ۶۴۰ هزار تعرفه در گلستان به صندوق ریخته شد، از ثبت مشارکت ۴۴٫۷ درصدی مردم استان تا این لحظه خبر داد و گفت: این آمار هر لحظه به طور تصاعدی در حال افزایش است.  

وی بیان کرد: مشارکت مردم گلستان دوره قبل ۵۷ درصد بوده و پیش بینی‌ها حاکی از مشارکت ۶۰ درصدی گلستانی‌ها در این دوره از انتخابات است. پیش بینی می‌کنم گلستان جزو پنج استان اول در مشارکت مردم باشد.

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.