1402-11-13 10:44
1056
0
88632
دبیر ستاد امر به معروف گلستان:

باید به مطالبات مردمی در مسیر اصلاح جامعه توجه شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان با بیان اینکه حمایت جدی از مطالبه‌گری قانونمند مردم از مسئولان داریم، گفت: باید به مطالبات تشکلات مردمی در مسیر اصلاح جامعه توجه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام محمد دیلم امروز در دیدار بدا مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر از مطالبه‌گری قانونمند تشکلات مردمی حمایت می‌کند ما معتقد هستیم از این طریق می‌توان مسیر اصلاح جامعه را سرعت بخشید.

وی با اشاره به شناسایی آسیب‌های موجود در ادارات با فعالیت تشکل‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر در استان گفت: این گروه مردمی با رصد آسیب‌هایی که در ادارات به چشم می‌خورد پایش لازم را انجام خواهد داد و تلاش برای پیگیری قانونی نیز در دستور کار است امیدواریم این روند مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: مطالبه‌گری مردمی در حل مشکلات فرهنگی اثرگذاری به سزایی دارد، این رویکرد در ادارات به خصوص در آموزش و پرورش در مسیر فریضتین مورد توجه قرار گرفته است.

دیلم با بیان اینکه معلمان در هدایت نسل نواندیش نقش بی‌بدیل دارند، گفت: این مسئله که معلمان الگوی دانش‌آموزان و جامعه هستند را نباید نادیده گرفت.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات 11 اسفند امسال بیان کرد: مردم با آمدن پای صندوق‌های رأی نشان می‌دهند که به انقلاب اسلامی اعتقاد و اعتماد دارند، در این راستا هدایت صادق‌ترین و قابل اعتمادترین قشر جامعه یعنی معلمان غیر قابل چشم‌پوشی است.

دیلم با بیان اینکه معلمان قشر تأثیرگذار جامعه هستند، گفت: معلم در زمینه تقابل با جنگ ادراکی دشمنان در عرصه رسانه می‌تواند علمداری کند و باید ذهن نوجوانان به ویژه رأی اولی‌ها را از القائات مسموم پاک کنند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با عملکرد مسئولان و مدیران رابطه مستقیم دارد، تصریح کرد: مردمی بودن و تعامل داشتن مسئولان با مردم تأثیر مستقیم در حضور حداکثری دارد.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.