1402-12-09 12:24
311
0
88945
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان در ویژه برنامه «نوبت انتخاب»:

مهاجر: ۱۱ اسفند حدود ۸۰ هزار رای‌اولی گلستان به «تکلیف سیاسی» می‌رسند

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ نفر واجد شرایط رای دادن در استان گلستان هستند که از این تعداد ۷۹ هزار و ۳۹۵ رای‌اولی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، نوبت انتخاب به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «دشمنان پول‌ها خرج کردند، زحمت‌ها کشیدند، سیاست‌ها به کار بستند، به قول خودشان اتاق‌های فکر تشکیل دادند، برای اینکه راهی پیدا کنند تا ملت ایران را از نظام اسلامی جدا کنند، ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رأی، با شرکت در رأی دادن، ارتباط و اتّصال مستحکم خودش را با نظام اسلامی دارد اثبات می‌کند».

بعد از گفتگو با داوطلبان و فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی تصمیم گرفتیم از آخرین وضعیت انتخابات و آمادگی استان برای مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور میزبان سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان باشیم.

سید علی مهاجر در ویژه‌برنامه «نوبت انتخاب» پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: ابتکار عمل «گلستان ما» در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی با انجام این ویژه برنامه ستودنی است، از این تریبون اعلام می‌کنم یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۳۲۹ نفر واجد شرایط رای دادن در استان گلستان هستند که از این تعداد ۷۹ هزار و ۳۹۵ رای‌اولی هستند.

وی افزود: ستاد انتخابات استان گلستان فعالیت خودش را با رمز «یا علی بن موسی الرضا (ع)» آغاز کرد و امیدواریم به یمن این امام همام در ۱۱ اسفند شاهد انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم باشیم.

فردا ساعت ۸ صبح آخرین فرصت تبلیغات انتخابات

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه فردا ساعت ۸ صبح آخرین فرصت تبلیغات انتخابات خواهد بود، گفت: داوطلبان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از این فرصت باقیمانده می‌توانند برای تبلیغات خودشان استفاده کنند.

مهاجر با بیان اینکه زمینه مشارکت حداکثری با معرفی نامزدها در استان گلستان فراهم است؛ ابراز کرد: برگزاری مناظره‌های انتخاباتی فضای خوبی را در استان ایجاد کرد تا مردم از طریق معرفی کاندیداها دست به انتخاب اصلح بزنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۷ حوزه انتخابیه با یکهزار و ۵۱۵ شعبه اصلی و یک شعبه اقلیت‌های دینی در استان گلستان پیش‌بینی شده است، گفت: سه مانور سراسری در استان گلستان پیش‌بینی شد تا برقراری ارتباط‌های زیرساختی آزمایش شود.

مردم در تغییر سرنوشت خودشان نقش اساسی دارند

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان بیان کرد: پنج سند هویتی جدیدی در مانور سراسری تست و آزمایش شد، خرسندیم که گلستان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در روز ۱۱ اسفند را دارد.

مهاجر با اشاره به اینکه استان گلستان پایتخت وحدت اقوام و الگوی خوبی برای کشور است، افزود: امیدوارم جشن ملی انقلاب همانند ۲۲ بهمن در ۱۱ اسفند دوباره شاهد باشیم و با ظرفیت اقوام و مذاهب گلستان یک حضور مشارکت حداکثری رقم بخورد.

وی با بیان اینکه مردم در تغییر سرنوشت خودشان نقش اساسی دارند، تصریح کرد: یکی از راه‌های حل مشکلات و تحول در قوه مقننه و قانونگذاری حضور مردم در انتخابات است.

فعالیت ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در گلستان

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: توپخانه‌های دشمن همواره انقلاب اسلامی و ملت ایران را هدف قرار گرفته اما ملت ایران صبور و شکور است و گلایه‌ها را به پای ناکارآمدی نظام اسلامی نمی‌گذارد و حتماً پای صندوق‌های رای با قوت و قدرت حاضر خواهد شد.

مهاجر بیان کرد: یکی از چهار راهبرد مقام معظم رهبری که مورد تاکید دارند سلامت در انتخابات است، بخشی به عوامل اجرایی و مسئولان و بخشی به داوطلبان برمی‌گردد در این راستا ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان گلستان به ریاست دادگستری تشکیل شد و ۱۶ جلسه در این زمینه شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری اولویت ما در استان بوده که جرایمی رخ ندهد، افزود: بدون اغماض و تعارف برخوردهای لازم با متخلفان صورت می‌گیرد، کاهش تخلفات انتخاباتی در استان نشان می‌دهد رعایت نامزدها و مسئولان در اقدامات پیشگیری موثر بوده است

۶۹ درصد مردم استان گلستان واجد رای دادن هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: رای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و در اجرای قانون تکلیف‌مدار هستیم و نمی‌گذاریم شائبه‌ای از نظر سلامت در اجرای انتخابات پیش بیاید.

مهاجر با بیان اینکه ۶۹ درصد مردم استان گلستان واجد رای دادن هستند، ادامه داد: بر اساس قانون جدید مردم در این مرحله از انتخابات می‌توانند به غیر از شناسنامه با سایر مدارک هویتی خود نیز رای بدهند که دستگاه احراز هویت یک رای را ثبت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در استان گلستان به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود، توضیح داد: در مرکز استان گلستان ۳۸۱ هزار و۵۷ نفر واجد رای دادن هستند.

بد اخلاقی‌های انتخاباتی در استان گلستان خیلی کم بود

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: مردم ما از صدر اسلام بهتر هستند همانطور که نشان دادند در طول ۴۵ سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی وفادار به آرمان‌های اسلامی هستند و در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند.

مهاجر با اشاره به اینکه بد اخلاقی‌های انتخاباتی در استان گلستان خیلی کم بود، تصریح کرد: این رویکرد نشان از فرهیختگی و بلوغ سیاسی مردم استان است و باید مسئولان برای این مردم به خوبی تلاش مضاعف کنند.

وی تاکید کرد: حق مردم انتخاب افرادی است که از جنس انقلاب و گفتمان امامین انقلاب و مکتب امام حسین (ع) باشند یکی از کارکردهای مجلس این است که پشتیبانی از فرامین رهبری را در قوانین ببیند، همان طوری که دولت مستقر خودش را سرباز ولایت می‌داند مجلس خوب هم می‌تواند به رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی کمک کند.

مهاجر بیان کرد: شهدا اگر بودند در صف اول عرصه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حاضر می‌شدند مردم واجد شرایط به نیابت از هر شهید پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا دل شهدا، امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری را شاد کنیم و نشان دهیم که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی محکم ایستادیم.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.