1402-07-10 08:51
501
0
86625
فرماندار گرگان:

وحدت احزاب سیاسی امید را به جامعه تزریق می‌کند

فرماندار گرگان از جهاد تبیین به عنوان یکی از ضرورت‌های اصلی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: وحدت احزاب سیاسی امید را به جامعه تزریق می‌کند.

اسماعیل نادری فرماندار شهرستان گرگان در گفتگو با گلستان ما گفت: افزایش مشارکت سیاسی مردم انتخابات در حقیقت تهدیدات و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی صیانت از آرای مردم و مشارکت حداکثری تمامی اقشار جامعه را دو اصل اساسی در انتخابات دانست و افزود: افزایش مشارکت مردم در انتخابات باعث افزایش اقتدار نظام اسلامی می‌شود.

فرماندار گرگان با بیان اینکه همه ما سرباز نظام و ولایت هستیم، تصریح کرد: فارغ از سلیقه سیاسی خود، لازم است از ظرفیت تمامی اقشار جامعه، چه اصلاح‌طلب، چه اصولگرا و... در راستای جلب رضایت خدا و مردم و مشارکت حداکثری آنان در انتخابات تلاش کنیم.

نادری با اشاره به اینکه عمل به جهاد تبیین یکی از ضرورت‌های اصلی انقلاب اسلامی است، گفت: اگر این مسئله را به درستی سرلوحه کار خود قرار دهیم، قطعا نتیجه آن توصیف دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم و افزایش مشارکت سیاسی مردم در انتخابات خواهد بود.

وی با بیان اینکه وحدت احزاب سیاسی امید را به جامعه تزریق می‌کند، توضیح داد: شهرستان گرگان یک چهارم جمعیت استان را در خود جای داده است و به عنوان رنگین کمان اقوام شناخته می‌شود دشمن همواره سعی کرده نقطه قوت نظام اسلامی را با ایجاد اختلاف هدف قرار دهد.

نادری با تاکید بر اینکه وحدت احزاب سیاسی مختلف در انتخابات پیش رو بسیار بااهمیت است، گفت: وحدت و همدلی می‌تواند دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران را از پای درآورد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.