1400-09-15 05:52
736
0
77401
مدیرکل غله گلستان خبر داد:

پرونده باز خرید تضمینی 8 هزار تن سویا در گلستان/ 27 میلیارد تومان به حساب سویاکاران گلستان واریز شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به کشت سویا در بیش از 13 هزار هکتار از اراضی این استان گفت: تاکنون خرید تضمینی حدود 8 هزار تن سویا از کشاورزان گلستانی انجام شده است.

به گزارش گلستان ما، سیدخالق سجادی در خصوص جزئیات پرداخت مطالبات کامل سویاکاران استان گلستان اظهار کرد: تلاش داریم مطالبات سویاکاران طی روزهای آینده به طور کامل پرداخت شود.

وی با اشاره به افزایش دو برابری قیمت خرید تضمینی سویا گفت: شرکت غله به عنوان مسئول خرید تضمینی هر کیلوگرم سویا را ۱۲ هزار و ۴۱۹ تومان از کشاورزان خریداری کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه 13 هزار و 800 هکتار اراضی این استان زیر کشت سویا رفت، بیان کرد: پیش بینی تولید این مصول در استان 25 هزار تن است.

سجادی از واریز 27 میلیارد تومان پول به حساب سویاکاران این استان خبر داد و گفت: سویاکارانی که پرونده آنها تا 29 آبان تکمیل شده بود، مطالبات خود را دریافت کردند.

وی از دلایل عدم واریز مطالبات سویاکاران استان را اختلال در سامانه عنوان کرد و گفت: مطالبات 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی به محض راه اندازی سامانه به حساب سویاکاران استان واریز خواهد شد.

سجادی با بیان اینکه کشت سویا از اواخر اردیبهشت ماه در استان آغاز شده و تا اواسط تیر انجام گرفت، توضیح داد: استان گلستان رتبه نخست کاشت دانه روغنی سویا را در کشور داراست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.