1403-04-08 15:35
358
0
90524
رئیس ستاد انتخابات گلستان خبر داد:

پزشکیان و پورمحمدی دارای بیشترین و کمترین نمایندگان نامزدها در گلستان

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: نماینده نامزدهای حاضر در صندوق‌های اخذ رای به ترتیب پزشکیان ۷۸۳ نماینده، ۱۲۹ نفر نماینده سعید جلیلی و ۴۸ نفر نماینده قالیبالف هستند و پورمحمدی نماینده‌ای در شعبات انتخاب نکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سیدعلی مهاجر عصر امروز در ستاد خبری انتخابات استان گلستان با قدردانی از حضور باشکوه مردم در مشارکت انتخابات اظهار کرد: ۹۶۰ نماینده از چهار نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در استان گلستان در شعبات حضور دارند، نماینده نامزدهایی حاضر در صندوق‌های اخذ رای به ترتیب پزشکیان ۷۸۳ نماینده، ۱۲۹ نفر نماینده سعید جلیلی و ۴۸ نفر نماینده قالیبالف هستند و پورمحمدی نماینده‌ای در شعبات انتخاب نکرده است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان افزود: ۵۰۸ شعبه در مدارس، ۴۸۸ شعبه در مساجد، یکصد شعبه در حسینیه‌ها و ۳۶ شعبه در ادارات و ۱۶ شعبه در دانشگاه‌ها و ۴۳ شعبه در سایر مستقر هستند.

مهاجر با اشاره به اینکه ۹۶۰ نماینده از چهار نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در استان گلستان در شعبات حضور دارند، گفت: تعداد حاجیانی که در سفر زیارتی حج به سر می‌برند ۵ هزار و ۱۲۶ نفر است.

وی افزود: حدود ۲۴ هزار نفر عوامل برگزارکننده انتخابات در استان گلستان هستند شعبات صعب العبور ۵۲ مورد است که ۲۰ شعبه ثابت و ۳۲ شعبه سیار است.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.