1402-11-04 07:53
515
0
88494
شتاب کاروان خدمت در دولت رئیسی؛

پیشرفت در گلستان متوقف نمی‌شود

استاندار گلستان با بیان اینکه سیاست دولت مبتنی بر اجرای عدالت همگانی است، گفت: شتاب کاروان خدمت در دولت رئیسی ادامه دارد تا پیشرفت در گلستان متوقف نشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، علی‌محمد زنگانه امروز در در دیدار صمیمی با مردم شهر سیجوال اظهار کرد: سیاست دولت مبتنی بر اجرای عدالت همگانی است، شتاب کاروان خدمت در دولت رئیسی ادامه دارد تا پیشرفت در گلستان متوقف نشود.

وی وحدت و همدلی را از مهمترین رموز پیشرفت استان گلستان دانست و افزود: وحدت و انسجام بین مردم جامعه باعث قوام، توانمندی و عزت می‌شود و خدا را شکر که وحدت و انسجام استان گلستان الگو و زبانزد همه استان‌های کشور است.

استاندار گلستان گفت: خوشبختانه وحدت و همدلی بین علمای شیعه و سنی، نخبگان و مسئوولان استانی با راهبری نماینده ولی فقیه در گلستان سبب شده تا این استان بر روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گیرد و این توسعه با شتاب بیشتری انجام شود.

زنگانه بیان کرد: استقبال خوب و احترام شما به مدیران و مسئوولان، مسئولیت ما را دوچندان می‌کند و تلاش داریم تا این مسئولیت را با تمام توان به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: استقبال خوب شما در سفر دوم دولت سیزدهم به گلستان از رئیس‌جمهور سبب شد تا بنده ماموریت پیدا کنم به تمام ۳۷ شهر استان سفر کرده و از نزدیک با مشکلات و نظام مسائل شما آشنا شوم و با همفکری علما و نخبگان شهرهای مختلف این مسائل را بررسی و تصمیمات خوبی گرفته شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: یکی از مهمترین مشکلات مردم این شهر، عدم سالن ورزشی مناسب و نیمه‌کاره بودن این پروژه به مدت ۱۵ سال است.

به گفته زنگانه؛ عملیات اجرایی پروژه سالن ورزشی کارگران در دولت نهم و دهم آغاز شد و در دولت قبل بمدت هشت سال رها شده بود که با پیگیری‌های دولت سیزدهم احیا و تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: مشکل حقوقی این پروژه توسط دادستان مرتفع شد و قرار است مالکیت زمین این پروژه به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شود.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.