1403-03-31 16:52
376
0
90428
یک استاد دانشگاه:

کارشناس منتخب پزشکیان با شنیدن واقعیت به نقطه جوش رسید

یک استاد دانشگاه از مردم خواست تحت‌تاثیر شعارهای فریبنده انتخاباتی قرار نگیرند، گفت: کارنامه کسانی که پزشکیان می‌خواهد از آنها نظر کارشناسی بگیرد نشان داد ادامه دولت سوم روحانی است، فاضلی با شنیدن واقعیت به نقطه جوش رسید.

سیداحمد علوی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در واکنش به رفتار دور از شأن «محمد فاضلی» مشاور فرهنگی پزشکیان اظهار کرد: مردم در انتخاب فرد اصلح دقت کنند، پزشکیان در این دوره به ظاهر با شعار جدیدی وارد عرصه انتخابات شد در حالی که ادامه دولت سوم روحانی است.

وی توضیح داد: افرادی که تصمیم خود را برای فرد اصلح ریاست‌جمهوری گرفتند حال با تعصب یا از روی آگاهی کامل و طرفدار یکی از جریانات موجود اصولگرا یا اصلاح‌طلب در دنیای سیاست ایران هستند شاید حرفهایم برای آنها تاثیر چندانی نداشته باشد.

این استاد دانشگاه بیان کرد: یک صحبت خودمانی و واضح برای طیف خاکستری که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند دارم که شاید مانند خودم در دوران جوانی تح‌ تاثیر شعارهای انتخاباتی قرار گرفته بودم و در دوره اول خاتمی که با شعار فریبنده در عرصه انتخابات ظاهر شد اقرار می‌کنم به ایشان رای دادم بعدها متوجه شدم چه که اشتباه بزرگی کردم.

علوی توضیح داد: به عنوان کسی که سالیان سال در عرصه سیاست تجربیاتی کسب کردم به طیف خاکستری این پیشنهاد را دارم که در انتخاب نامزد انتخابات دقت کنند، پزشکیان در این دوره به ظاهر با شعار جدیدی وارد عرصه انتخابات شد در حالی که ادامه دولت سوم روحانی است.

وی بیان کرد: پزشکیان به درستی اشاره کرد که تخصص ندارد و می‌خواهد از کارشناسان کمک بگیرد اما سوال اینجاست که این کارشناسان چه کسانی هستند تعدادی از آنها در میزگردهای مختلف مشخص شدند افرادی مانند ظریف که کارنامه‌اش کاملا مشخص است مردم یادشان نمی رود بخشی از عقب‌ماندگی کشور به خاطر امضای برجام اتفاق افتاد.

این استاد دانشگاه گفت: تحریف‌هایی که کارشناسان پزشکیان مطرح و سپس تکذیب می‌کنند به وضوح نشان می‌دهد که تلاش دارند با ابزار دروغ به قدرت برسند آنها واقعیت را کتمان می‌کنند تا به مقصود خودشان دست یابند.

علوی ادامه داد: آخوندی از دیگر کارشناسان پزشکیان است که افتخار می‌کند در دولت روحانی یک مسکن هم نساخت و روز گذشته فاجعه دیگری در میزگرد انتخاباتی شاهد بودیم، پزشکیان؛ محمد فاضلی را به عنوان کارشناس فرهنگی همراه خودش آورد که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت که این رفتار اصلا زیبنده و قابل قبول نبود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره اشاره داشتند که در چه دوره‌هایی کشور دچار عقبگردا و چه دوره‌هایی با پیشرفت‌ها همراه بوده است.

علوی ابراز امیدواری کرد مردم روز هشتم تیرماه بابصیرت، مطالعه و تحقیق بتوانند یک انتخاب خوب همراه با آگاهی کامل داشته باشند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.