1402-05-29 10:58
969
0
86155
 معاون اقتصادی استاندار گلستان در قرارگاه خبری شهید همدانی:

 استان گلستان توانست رتبه 12 اشتغال را کسب کند

 معاون اقتصادی استاندار گلستان با بیان اینکه شعار اصلی دولت در «اشتغال پایدار» موردتوجه کارگزاران گلستان است، گفت: گلستان سال گذشته توانست در اشتغال رتبه ۱۲ را کسب کند.

به گزارش گلستان ما؛ دهنوی در قرارگاه خبری شهید همدانی، گفت: شعار اصلی دولت در «اشتغال پایدار» موردتوجه کارگزاران گلستان است و در همین رابطه گلستان سال گذشته توانست در اشتغال رتبه ۱۲ را کسب کند.

 وی افزود: در هشت سال دولت گذشته، کمتر از ۳۰ هزار اشتغال پایدار در گلستان انجام شد، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۸ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی دارای شغل شدند.

 معاون اقتصادی استاندار گلستان تأکید کرد: بالغ بر ۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه اقتصادی در سفر رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد که ۷۰ درصد سرمایه بخش خصوصی بوده و کمتر از ۳۰ درصد مشارکت بانک‌ها است

 وی با بیان اینکه طرح‌های اقتصادی در گلستان ۲۳ هزار و ۷۲۸ اشتغال ایجاد می‌کند؛ گفت: در ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم ۵۴۳ واحد تولیدی راکد در استان وجود داشت که در دولت سیزدهم تاکنون ۱۰۳ واحد احیا شد.

 دهنوی گفت: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ۲.۸ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی انجام شد؛ اما در دولت سیزدهم تاکنون ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی از کشورهای انگلستان، ترکیه، چین، افغانستان در گلستان انجام شده است.

 وی ادامه داد: در همین مدت، ۹۳ میلیارد تومان مطالبه بانکی مشکوک‌الوصول به چرخه بانکی برگشت.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.