1396-12-14 06:12
798
0
51189
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا خبر داد؛

ایجاد 5000 شغل توسط بسیج سازندگی در استان گلستان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان گف: در راستای اقتصاد مقاومتی بیش از 3500 عرصه به همراه 5000 شغل جدید ایجاد شده که یکی از این عرصه ی 25 گانه تولیدی پوشاک و خیاطی می باشد که با حمایت سازمان بسیج سازندگی همراه بوده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، سرهنگ حسن ملک‌حسینی در مراسم افتتاحیه "کارگاه تولید پوشاک نیمه صنعتی رحیمی" صبح امروز اظهار کرد: مجموعه سپاه و بسیج با همکاری هم توانستند موفقیت های خوبی را با کمک مردم بدست بیاورند و در خدمت مردم بگذارند، امروز این همکاری باعث شده تا برخی از مشکلات مردم در خصوص اشتغال و بیکاری حل شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا با بیان این مطلب که حدود امسال حدود 700 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار مردم قرار داده شده خاطر نشان کرد: امسال در 3 هزار عرصه حدود 5 هزار شغل ایجاد کرده ایم و در این زمینه ها توانستیم موفقیت های خوبی را بدست بیاوریم.

ملک حسینی ادامه داد: هر چند این شغل در استان بسیار ناچیز است اما بسیج همواره در حال تلاش است تا به این آمار بیفزاید تا در بخش های مختلف موفقیت هایی را کسب کند.

وی تاکید کرد: بسیج سازندگی استان به همت بسیجیان همیشه در صحنه توانسته به خوبی در مناطق محوله کرمانشاه فعالیت کنند و برای ساخت مسکن و تعمرات آن اقدامات چشم گیری را انجام داده اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا در پایان متذکر شد: در استان گلستان از طرف بسیج سازندگی 10 واحد خیاطی مورد حمایت واقع شده و انشاء الله بتوانیم در آینده هم به واحد های تولیدی بتوانیم نهاد های مختلفی را تحت پوشش خود قرار دهیم تا واحد های اشتغال زا  دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.