1402-05-25 11:36
506
0
86102
با ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار؛

بیش از ۳ هزار شغل در کردکوی ایجاد شد

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: با ۶۵۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شده است.

به گزارش گلستان ما، فرشته ترک امروز در دومین روز قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: با ۶۵۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شده است.

وی از احداث و راه‌اندازی ساختمان پزشکی قانونی با اعتبار ۷ میلیارد تومان در کردکوی خبر داد و افزود: زمین چمن مصنوعی پس از ۱۵ سال با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان راه‌اندازی شد.

فرماندار شهرستان کردکوی از بهره‌برداری مدرسه ۶ کلاسه روستای مهترکلاته خبر داد و گفت: این پروژه آموزشی با ۶ میلیارد تومان افتتاح شد مدرسه حاجی‌آباد دشت نیز تا مهر ماه جاری پس از آماده‌سازی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

ترک با اشاره به بهره‌برداری از مرکز جامع سلامت یساقی بیان کرد: این پروژه با اعتبار ۱۳.۵ میلیارد تومان به چره خدمت اضافه شد.

وی از زهکشی ۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی کردکوی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در راستای رفع تنش آبی ۷ حلقه چاه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان وارد مدار شده است هشت حلقه چاه دیگر با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان اضافه خواهد شد.

فرماندار شهرستان کردکوی توضیح داد: بیش از ۴.۵ کیلومتر جاده کردکوی به یساقی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آسفالت شده است.

به گفته ترک؛ ۳۹۰ میلیارد تومان از مصوبات عمرانی سفر رئیس‌جمهور به کردکوی اختصاص داشت که تا کنون ۳۵درصد این اعتبار تخصیص یافته است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.