1402-05-28 11:04
510
0
86146
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبر داد:

جریمه ۱۲۰ میلیارد تومانی برای متخلفان حوزه مرغ و تخم‌مرغ در گلستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از جریمه ۱۲۰ میلیارد تومانی متخلفان حوزه مرغ و تخم‌مرغ در استان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، تقی حسام امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: حدود ۲۸۸ فقره پرونده برای صنعت مرغ در استان گلستان تشکیل شد و متخلفان ۱۲۰ میلیارد تومان جریمه شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: سال گذشته ۱۳ هزار گشت مشترک در استان داشتیم و در این راستا ۷ هزار و ۵۷۹ پرونده تشکیل شد

به گفته وی؛ دولت سیزدهم در پنج موضوع خاص ورود کرد «آرد و نان»، «مسکن»، «مرغ» و ... که سبب شد سال‌های گذشته در تامین و توزیع کالا در استان مشکلی نداشته باشیم

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود: در پنج ماهه گذشته یکهزار و ۷۰۱ فقره پرونده در حوزه آرد و نان تشکیل شد و متخلفان به ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جزای نقدی شدند از میزان تخلفات ۴۹۰ فقره اختصاص به بخش آرد داشته است.

حسام بیان کرد: ۱۰ واحد نانوایی متخلف در استان گلستان تعطیل شدند، ما نخواستیم مردم مجازات شوند لذا سهیه آرد نانوایی متخلف به واحدها مجاور اختصاص داده شد.

وی گفت: سهم مسکن در سبد خانوار بین ۴۷ تا ۵۰ درصد است به اندازه تأثیری که در سبد مردم داشته اما در هیچ دولتی به اندازه دولت سیزدهم مورد توجه قرار نگرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان ادامه داد: نظارت بر مسکن در دولت سیزدهم جدی شد، تابه حال در این حوزه دستورالعمل و قانونی وجود نداشت، کارگروهی متشکل از ۱۳ دستگاه تشکیل شد تا مشکلات مسکن نظارت و بررسی شود.

به گفته حسام؛ برای ۲۲۰ مشاور املاک در استان پرونده تشکیل شد و متخلفان ۴۷۰ میلیون تومان جریمه شدند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.