1402-09-15 07:36
405
0
87751
معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد انجام شد؛

حضور منطقه آزاد اینچه‌برون در نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تهران

منطقه آزاد اینچه‌برون در نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تهران به‌منظور معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری حضور پیدا کرد.

 به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ منطقه آزاد اینچه‌برون در نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تهران به‌منظور معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری حضور پیدا کرد.

در این نمایشگاه، ۱۰۰ شرکت صادراتی ایران در حوزه‌های انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت، دانش‌بنیان و غیره حضور دارند.

در این دور از نمایشگاه شرکت‌هایی از کشورهای روسیه، ارمنستان، قزاقستان در قالب پاویون و غرفه‌های اختصاصی هم حضور دارند و هیئت تجاری از کشورهای قرقیزستان و بلاروس از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

در حاشیه نمایشگاه همایش‌های تخصصی نیز در خصوص موضوعات تجاری و زیرساختی از جمله حمل‌ونقل، مسائل پولی و بانکی، گمرکی، موافقت‌نامه‌های تجاری، همکاری‌های علمی، گردشگری و دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

قرار است ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا توافقنامه تجارت آزاد امضا کنند و این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری است.

منطقه آزاد اینچه‌برون در شمال استان گلستان و در مرز کشور ترکمنستان قرار گرفته است که از شمال به مرز و از جنوب به مجتمع پتروشیمی گلستان به مساحت ۱۲ هزار و ۵۷۷ هکتار است.

منطقه آزاد اینچه‌برون علاوه بر داشتن مشوق‌های قانونی از مزیت‌های ویژه‌ای نظیر برخورداری از موقعیت مناسب حمل‌ونقل و ترانزیت ریلی برخوردار است.

این منطقه در شمال استان گلستان قرار دارد و ارتباط با بازارهای مناسب و پرجمعیت کشورهای CIS قفقاز و آسیای میانه از ویژگی‌های این منطقه به شمار می‌رود.

شما از طریق اپ https://inbofz.ir/files/app.apk و یا درگاه الکترونیک www.inbofz.ir اطلاعات بیشتری از منطقه آزاد اینچه‌برون کسب کنید.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.